L: Liikkumaton ajattelee liikaa..

00:25

Tiina se vaan urheilee niin miepäs alan nyt piettään saarnaa tästä mun liikkumattomuudesta.. Tosin mulla nyt on hyvä syy pysyä kaukana jostain ryhmäliikunnasta, mutta kohta minäkin sinne hypin! Sitten joskus.. Mulla on nimittäin urheilukielto. Oikein ärsyttää kesäkuntoon -höpötykset, kun muut laukkoo salilla ja itse en saa lähteä sinne. Nyt toivottavasti lisätutkimusten jälkeen saan oikean lääkekuurin ja sen loputtua varmaankin saan alkaa taas liikkumaan!

Miksi höpötän jostain liikkumisesta? Mulla niiiin ärsyttää, mun vaatteet nimittäin..


Viikonloppuna Tiinan kanssa käytiin katselemassa vähän elämää yössä (joo, en jaksa istua kotonakaan ku ei ole kuumetta tai muuta rajoittavaa..) niin kattokaa nyt! Samoja vaatteita pitää arjenkin ulkopuolella piettää ku kun ihanat mekkoset ei mene enään päälle! Tai menee ne, mutta kummiski liian ahdistavasti.

Onneksi Nelliinan liikunnan vihaaja -blogi on saanut mut tajuaan, että ehkä voisin vielä joskus mahtua niihin! Varsinkin, kun on hyvä motivaation kohde! En raaski heittää niitä pois, niin miksen mahtuisi niihin vielä joskus? Cava on toinen, joka on jo saavuttanut sen, mitä itse tavoitteli. Tosin nyt kun en saa pahemmin liikkua, olen panostanut ruokaan ja karkkia en ole syönyt ollenkaan. Oon ollu nyt kuukauden syömättä yhtäkään karkkia ja vielä olisi 11 kuukautta jäljellä. Syön muutenkin suht hyvin, paremmin kuin ennen eli nyt pitäisi vaan odottaa, saada terveen paperit ja aloittaa sen jälkeen säännöllinen liikkuminen. Mullahan ei mitään puntaria ole, enkä halua sellaista eli fiiliksellä mennään.

Kuten muistatte, en ole pitkiin aikoihin ostanut itselleni mitään vaatteita. Syynä on juurikin se, että haluan mahtua mun vanhoihin vaatteisiin vielä joskus. Siksi teinkin vaatekaappiin Nelliina-siivouksen.



1. Urheiluvaatteet odottavat mua kiltisti hyllyllä... 2. NYT käytössä olevat vaatteet valloittavat kaksi rekkiä ja neljä hyllyä. Hups, ei ihme, että kaikki sanoo, että mulla on liikaa vaatteita. Nyt kyllä itsekkin huomaa, etten tarvi lisää vaatteita kaappiin. 3. Sen tietyn ajan jälkeen mahtuvat vaatteet. Tähän tavoitteeseen olisi tarkoitus päästä ennen hiihtolomaa tai ainakin osaan vaatteisiin! Mulla on kalenteriin merkitty päivä, jolloin näihin vaatteisiin saa koskea! 

4. Vaatteet, joihin haluan mahtua jonain kauniina päivänä. Meni siihen kuukausi tai vuosi, edes joskus. Mun kauneimmat mekot odottavat siellä, enkä aio kokeilla niitä, ennenkuin oikeasti olen siihen valmis. Toivossa on hyvä elää ja toivon myös, että joskus saisin ostaa sitten uusia vaatteita vanhojen tilalle.. :)

Tästä tilanteesta ei ole suuntaa alaspäin ja pikkuhiljaa olen jo kerennyt kiikkua kupasta ylöspäin :) Nyt vaan unelmia toteuttamaan ja kohti kevyempää tulevaisuutta :) Onhan tää viimeinen mahdollisuus ennen maailmanloppua ;)

p.s Ikeasta ostettu kenkähylly on kyllä niiiiiin kätevä kaapissa! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat