Uudet kujeet.

3.1.12


Terppa vaan täännekkin! Ai kirjoitanko blogia, en meinannu muistaa koko asiaa! Mutta hengissä ollaan ja vielä viikko pitäis jaksaa lomailla! Jos multa kysyttäis niin palaisin mielelläni takaisin kouluun ja arkeen..


En ole lomalla koskenutkaan kameraan, sinäänsä harmillista, koska mulla ei ole mitään materiaalia tänne. Viimeksi olen ottanut Danasta joulupäivänä kuvia.

Muutenkin tämä loma on mennyt suurien kysymysten kanssa, sekä hyvien että huonojen kanssa. Dana esimerkiksi muuttaa pysyvästi mun vanhempien luo. Tämä ei kokonaan ole musta kiinni, mutta parempi Danalle niin. Toiseksi mulla ei ole kohta enään muita objektiiveja kuin fisu, eikä sillä kuvailla kauheasti kumpaankaan blogiin. Jos nyt löytäisin väliaikaisesti jostain halvalla 50mm niin enköhän pärjäis vähän aikaa. Mutta se vaikuttaa tähän blogiin niin hirveästi, onko kameraa, jolla kuvata :s

Mutta joululahjoista sen verran, että kaikki oli ihanan mieluisia ja rakkaita. Nyt ei ainakaan varmaat jäädy, kun sain ihania villasukkia, lapasia ja pehmosen viltin. Parasta oli kuitenkin huopikkaat, eli tervetuloa -30 asteen pakkaset, meikä ei jäädy! (En kyllä usko, että semmosia koskaan tulee ku tammikuussa mittari heiluu -10 asteen tiennoilla..) En ole edes päässyt mun uutta takkia kokeilemaan, eli sitä päivää odottaessa.

Mutta toivottavasti teillä oli parempi loma, palaillaan taas kunhan pääsen koneelle ja jaksan tarttua kameraan taas kiinni :) Uuden vuoden kuviakin olisi tiedossa, jos se Tiina joskus jaksais raahata sen kameransa tänne.. Lupauksetkin ovat hyvin lähteneet käyntiin, eli näillä mennään :)

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. Oh ku oiski ollu nää välipäivät lomaa mut ei :< töitä töitä töitä.

    VastaaPoista
  2. Aiotko edelleen ottaa toisen koiran, vaikka joudut Danankin antamaan vanhemmillesi?

    VastaaPoista
  3. Mirette: Oiski jotain töitä tai vastaavaa, mulle tää lomailu sais jo riittää! :( Joskus näin!

    Ano: Tuskin, ellei vanhemmat sitten ota. Kyllä se Dana vielä minun luo muuttaa ja kattoa sitten joskus myöhemmin elämäntilannetta uudestaan, jos sillon olisi toinenkin koira mahdollinen. Mutta ei nyt.

    VastaaPoista
  4. Ano: En nyt suoranaisesti antanu sitä koiraa heille vaan ajattelin Danan parasta ja sen ei ole hyvä olla joka päivä koulun takia kahdeksasta neljään yksin täällä mun pienessä asunnossa. Vanhempien luona sillä on paljon tilaa ja paljon ihmisiä niin se parjää siellä paremmin :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK