L: Kaanis päevä!

22:58


Tänään..
♥ On ollut kaunis päivä! Aamulla pakkasta oli melkeen -20c, mutta päivällä se näytti enään -6c!
♥ Tämä tarkoittaa sitä, että kohta alkaa kevät! Mun pitäis kaivaa  aurinkolasit esiin tuolta pölyisestä laatikosta!
♥ Kävin lenkkeilemässä n.4km... MINÄ?!?! LENKILLÄ? Kyllä, maailmassa voi tapahtua ihmeitä :)
♥ Dana tuli kotiin! Ja sehän tarkoittaa lisää kuvia ja ulkoiluja! :)
♥ Vielä viikko koulua, sitten saa ainakin viikon vaan lasketella ja viettää aikaa perheen (ja Tiinan) kanssa! 
♥ Kyllä, hiihtoloma met ollaan yhdessä, eli mahtipontisia postauksia tiedossa! :)

Nyt pitäis kylläkin olla suuri rikkoutunut sydän tuossa edessä.. Mulla ei edelleenkään sykähdytä nuo läksyt tuossa mun vieressä.. Eikä se, että hiihtoloman jälkeen mulla on koulua kaksi viikkoa 8.30-18.00! Että se siitä ilosta :D

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat