L: Salainen ihailija

16:03

Pitäis vähentää tuota tekstiä täältä ja laittaa enemmän järkeviä kuvia, mutta nyt runosuoni sykkii!! :)


Ystävänpäivänä meillä oli koulussa "sukkatanssit"! Pukukoodina oli olla mahdollisimman värikäs ja itse en kuitenkaan viitsinyt pukeutua vaan pistin päälle kaikkea muuta kuin mustaa. Punaiset housut, valkoinen paita ja vaaleanpunainen huivi. Hauskaa oli!

Ja voi, mun pikkuserkku on maailman paras! Se laitto mulle ystävänpäiväkortin! Tosin kortissa ei ollut osoite oikein, eikä lähettäjän nimeä löytynyt, mutta tunnistin kummiskin keltä se on :) Paha vaan ku mulla tuli korttia katsellessa minun pikkusta Danaa ihan hirveä ikävä. Harmi ku se ei ole enään niin pikkunen, kuten voitte kuvasta päätellä. Mutta parin viikon päästä saatte varmaan yliannostuksen siitä, koska se tulee taas mun luo! <3

Kävin pikasesti lääkärissä ja samalla eksyin kaupunkiin. Tykkään mun valkosesta untuvatakista ihan hirveästi ja nappasin parempaa kuvaa siitä ku ootin Tiinaa. Tiina on tälläkin hetkellä juhlimassa omia penkkareitaan ja kaupungilla oli aika kova meno! Tiina varmasti tulee huomenna kertomaan fiiliksiään paremmin :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat