L: Ostoksia!

22:16


Olipas vakuuttava otsikko, mutta hei, vihdoin mulla on jotain esiteltävää tännekkin! Siis jotain muuta kuin ruokaostokset tai junaliput.. :D

H&M HOMEsta tuli muutama tuote klikattua kotiin. Kynttilät, joita niin haluan lisää! Mutta kieltämättä ne on kauniita silloin, kun ne ei pala, mutta pitää miettiä, raaskinko tilata muutaman värillisenki yksilön. Uusi keittiöliina, koska mulla on ollut niitä vain yksi. Lopuksi vielä ihan perus valkoinen tyyny toiselle kaveriksi. :)


Ginatricosta tarttui mukaan 5e "pontso", joka saa lämmittää mua koulussa! Meillä on niin kylmät luokat, että nyt ei pitäisi tunnilla palella! Olen myös hukannut mun mustan huivin niin samalla nappasin semmoisen mukaan. Tykkään tästä vähän ohkasemmasta niin paljon. :) 


Sain joululahjaksi Kicksiin lahjakortin ja nyt vihdoin päätin, mitä sieltä ostan. Koska Aussien 3min tehohoitoa on kehuttu suuresti, päätin ostaa sen testattavaksi. Lumenen sävyttävä päivävoide aurinkosuojalla helpottamaan mun meikkaamattomia aamuja. Haluttais joskus kokeilla paljon kehuttua Garnierin BB:tä, mutta ehei, haluan ensin kokeilla jotain muuta :) Voin muuten suositella Lumenen tehoseerumia kaikille, se tekee meikin pohjasta kauniin ja tasaisen! :)

p.s: Tiina saa viettää viikonlopun teille seuraa, itsehän en toki taas lähde reissuun... :')

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat