L: Suunta ylöspäin!

22:54

Murr.. Voiko olla oikeasti koulussa niin paha v*tutus vaan se takia, että muille oppilaille on järkätty Signmarkin viittomakielen tunteja, mutta just meidän luokalle EI?? Ihan oikeasti pikkusen kaivattais tasa-arvoa luokkien keskuudessa! Saas nähdä, miten menee loppuviikko kun näyttäis olevan koulussa aika kireä tunnelma..

Tiina keskes jo kirota, että siitä on liikaa kuvia blogissa, mutta kerta kiellon päälle!
Nyt voin paljastaa mun kokkaamisen taidot teille.. Tai sen, mitä en todellakaan hallitse: pastan, riisin, pottujen jne. keittäminen. Nykyisin saan jopa keitettyä ne kypsiksi, mutta ongelmana on se veden kaataminen lavuaariin.. Tiinalla oli tänään naurussa pitelemistä ku aloin itkemään onnistuneen pastan menettämistä.. :') 

Sen kunniaksi pakotin Tiinan mun meikattaavaksi! Loppujen lopuksi Tiina oli niin hakatun näköinen, että toiseen silmään tehtiin ruskealla meikillä. :) Onneksi en koskaan lähtenyt kosmetologiksi, mielummin huidon käsillä ku meikkaan toisia!

Päivällä kävin toivottavasti viimeisen kerran verikokeissa. Ensi viikolla selviää 90% varmuudella, mikä mulla on, mutta vihdoin ja viimein sain jonku lääkekuurin tälle mun yskälle ja sitä keuhkoklamydiaa mulla epäillään suuresti mycoplasman kera! Eli kaksi yhden iskulla.. (Joo mulla ei ole sukupuolitauti keuhkoissa jos niin luulette! :D ) 

Jos sitä nyt vaikka pääsis pikkuhiljaa paranemaan! Alkaa rasittamaan tämä lääkärissä ramppaaminen ja tietämättömyys olosta! Toivottavasti tätä ei tulis kellekkään, on aika sitkas tauti!

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Mie siellä röhnötän :D aika imarteleva kuvakulma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo onnellinen että rajasin sitä vähän.... ;))

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat