L: Tekniikan ihmelapsi.. NOT.

21.2.12

Hei tosiaan, kellä voi käydä tällainen tuuri? Ei varmasti kellään muulla kuin mulla. Ensin oon tarkoituksella pois koneelta monta päivää ja sitten kun oikeasti olisi virtuaalimaailmaan asiaa niin eiköhän mun rakas kone sanonut  mulle lopullisesti hyvästi. Ei muuten tule ikävä..

Ongelmana on se, että mulla on jokunen tehtävä kouluun kirjoitettavana, (onneksi asian voi hoitaa kirjoittamalla tehtävät käsin) mutta nykyään kaikki materiaali on netissä! Voi, tuli ikävä niitä aikoja kun sai kaiken suoraan paperille..  Sen lisäksi oon menossa viikonlopuksi vetämään valokuvauskurssia! Mahtavaa sinäänsä, mutta kaikki materiaali on tuolla rikkinäisellä koneella.. Ei muuten naurata!


Onneksi mulla on sellaisia ihmisiä, jotka auttaa mua hädässä. Kaikki apu on tarpeen, mutta onhan tässä m tullut otettua yhteen jo montakin kertaa "uudenvanhan" koneen kanssa. Ensimmäiset puoltoista tuntia se latas päivityksiä ja kiltisti odotin koneen käynnistymistä. Kiltisti oon istun facebookissa kännykällä. Eiköhän mun tuurilla langaton netti sanonut myös sopimuksensa irti ja lähin johto on toisella puolella huonetta.. Tässä  koneessa ei ole akkua ja siksi se sammuu, jos ottaa laturin pois seinästä. Sehän tarkoittaa sitä, että  kiltisti uudestaan odottaan se ihanainen tunti, että kone aukeaa kun piti siirtää konetta.. Tämä on ollu mulla siis käytössä sen kolme tuntia, great..

Mutta nyt vaan odotan, koska tuo kännykkä pamahtaa, koska se on ollut jo muutaman päivän niin ranttu. Nyt en toivo yhtään ongelmia lisää! Parasta alkaa kirjoittaan äkkiä kaikki tehtävät ja kurssit pois kynttilöiden valossa ennenkuin joku taas räjähtää! :') Olempas luottavaisella tuulella..

You Might Also Like

5 Kommenttia

  1. Voi sua. Mulla on ikävä. <3 Arvaa ketä hännänheiluttajaa paijasin ilisillan. ;) Uhkasin jo kovasti ottaa sen täksi viikoksi mukaan tänne meille, mutta eivät silti antaneet... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En toki yrittäny soittaa sulle... :D Ja mun vispaaja tulee mun luo ensviikoksi<3

      Poista
  2. Se on Laura hyvä kone kysyy vain hieman hermoja

    Terveisin: Danan ulkoiluttaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On hyvä kone kunhan se ensin käynnistyy :)

      Poista
  3. Täh, ei mulla näy että oisit soittanu? :o Heitän seinään tuon puhelimen... Onko sulla ens viikko lomaa? :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK