L: Yski tyttö, yski!

22:42

Taas yksi viikonloppu takana. Dana, hyvä seura ja paaaaljon pakkasta! Ei kiva.. -34 astetta parhaimmillaan..



Nyt on nukuttu hyvin ja huoh, taidan joutua makoilemaan vielä paaljon lisää. Saanen huomauttaa, että Tiina osaa kyllä valehdella aika hurjasti sanomalla viime postauksessa: "Laurakin on nyt saanu asianmukaset lääkkeet, joten päästään yhessä kuluttaan lenkkipolkuja, kunhan nuo lumet vähän sulaa. ;) " NIIN VISSIIN! Oon syöny viisi päivää lääkkeitä ja mulla on ihan h-i-r-v-e-ä olo! Tänäänkin aamulla makoilin sikiöasennossa ainaki 4 tuntia, kun ei yksinkertaisesti vaan pystynyt liikkumaan. Kurkussa on ainakin sata kaktusta ja keuhkoissa joku potkii taukoamatta! Lääkkeissä lukee oireina perus pahoinvointi, vatsavaivat, mutta ei päänsärky, jäykyys tai muiden oireiden paheneminen! Enpä ole koskaan kokenut, että lääkkeiden aikana olo pahenis huonoa oloa enempää..

Tilannehan on se, että mulla repeää kohta aivot, kun vaan yskittää ja sen jälkeen saa olla vähän aikaa liikkumatta ku sattuu joka paikkaan. Lähinnä kurkkuun ja keuhkoputkeen ja selkään, eli keuhkoihin.. Ennen lääkekuuria mulla ei ollu kurkkukivusta tai pahenevasta ystästä tietoakaan, mutta huhhuh.. Huomenna lähtee soitto TAAS lääkärille, että joko olis lopulliset tulokset tullu, eihän se ole kun kuudes kerta parin viikon sisään..

Toivottavasti teillä on pikkusen parempi viikko tiedossa, älkää sairastuko tai jos sairastatte niin parantukaa kunnolla! Toivossa on hyvä elää, mutta mulla alkaa jo usko loppua..

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Voi pupu, koita sie parantua niin jaksat bilettää mun kans ens viikonlopun. <3 Ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään! Ja tuun sinne vaikka pää kolmantena jalkana ja sitten vaikka viltti päällä kalsareissa pietetään hauskaa :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat