L: Ei ääneen -multihuipentuma

13:07

Onko teillä koskaan samalaista tunnetta kun mulla nyt? Sillon ku kaikki tuntuu menevän ihan mahtavasti, elämä jopa hymyilee niin kohta kaikki on ihan toisin? Ihanku joku karma kattelis nurkalta ja iskee juuri silloin kun sitä vähiten kaipais..


Joo en tosiaankaan ole mitenkään positiivisella tuulella ollut muutamaan päivään. Koulu on kamala paikka! Se antaa mulle liikaa stressattavaa ja aiheuttaa pelkällä ajatuksella mulle kamalan päänsäryn! Kun siihen lisätään vielä lääkärin diagnoosi mun hyvän huonoista keuhkoista ja kesätyöpaikat ja pääsykokeet ja ja ja.. Lista on ihan loputon! 

Mutta hei, täällä ei ole tarkotus vuodattaa elämän murheita vaan keskitytään nyt vaikka... kynsiin?

1.                               2.                    3.
Oon tosi yllättynyt H&M:n lakoista, koska niissä on 'väriä' jopa vaaleissakin sävyissä. Kuvassa ei näy kunnolla, mutta luonnossa voi erottaa selvästi, että graffiti-lakan(2.) alla on persikan-pronssia(1.) (tai joitain sinneppäin) -sävyistä lakkaa. Päälle laitoin vielä tuollaista vaaleaa(3.), vähän kimaltavaa lakkaa. Tykkään kovasti, vaikkei sitä väriä nyt kynsistä löydy.

Mutta Tiina on ihana ja järjestää tänään tyttöjen saunaillan eli onneksi on jotain hyvää tässäkin viikonlopussa :) Hauskaa viikonloppua kaikille!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat