L: Laukut TOP 5 (+1)

12.3.12

Tiinalla on niin paljon tekemistä, että se ilmotti mulle tekstiviestillä: "Postaan huomenna." Ei haittaa, mulla jotenkin tää suoni sykkii niin, että voisin kirjoittaa vaikka viisi kertaa päivässä!! :)

Kattelin tuossa mun laukkuja ja ajattelin esitellä niistä viisi lempparia!


Pikkulaukkuja on kolme samalaista, niin eikös se ole yksi? :) Harmittaa vaan, ku tuohon vaaleaan tuli reissussa jotain sinistä, enkä saa sitä pois! Murr!

Sitten mulla on yksi suosikki yli muiden, mun kummitustädiltä lainassa oleva LV Speedy, johon olen ihan rakastunut! Harkitsen suuresti suuntaavani LV:n liikkeeseen, että saisin oman isommassa koossa!

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Mie niiiin joku päivä pöllin sulta tuon Aleksi 13 harmaa/beige/mikälie-värisen laukun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Son semmonen vaaleanpunaisenbeigenharmaa.. Ei sellasta väriä ole ees olemassa :D

      Poista
  2. Ei ookkaan, just siksi se on niin ihana... :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK