L: Vauhdin humua

29.3.12

Huh, mikä viikko takana. Mulla alko työharjoittelu ja oon ollut kokoajan menossa. Tai oikeastaan oon ollut niin väsyny raskaiden päivien jälkeen, etten ole tehnyt yhtikäs mitään järkevää. Mutta onneksi helpottaa pikkusen ja Rikukin tuli piristämään mua! Haluaisin niin saada Rikun ottamaan mulle kuvat blogiin uusista hiuksista, mutta silmät on olleet niin painavat, ettei olla päästy ojasta pidemmälle asiassa. :/

Jotta vauhti ei siihen loppuisi niin olihan se pakko päästä kelkkaileen ja koska oikeastaan mut pakotettiin sinne, olin erittäin tyylikkäässä sini-valko-keltaisessa asussa! Mutta itse kelkkailu osottautuikin kivaksi uuden kelkan kanssa :)

KUVAT BY RIKUN PUHELIN
Huomenissa olisi tarkoitus lähteä rentouttavalle reissulle viikonlopun kunniaksi.. Nimittäin remppaamaan uudet tapetit mun ja Rikun huoneeseen! Olen valinnut sinne harmaat, ihanat tapetit jo ennen joulua, mutta vasta nyt saatiin sovitettua aikataulut remontille! No meneehän se viikonloppu sitä tehdessä ja varmasti aiheesta kuvia tulossa! :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK