L: Hyvästi huono elämä

4.4.12

Ompas dramaattinen otsikko, mutta juu, nyt oon vihdoin saanut otteen liikunnasta ja aika lujaa mennään!  Eihän tätä olla odotettu kuin.. Pari vuotta? Nyt sairastelut onneksi on jäänyt taakse niin voin keskittyä fyysiseen hyvinvointiin enemmän! 

Nyt on oiva tilaisuus näyttää siis uusimmat ostokset ja siinä sivussa "pakko olla mukana salilla"-listaa!


Heh, mun tuhansista lakoista menin tänään rikkomaan ehkä sitä tärkeintä: "EI MUSTIA VAATTEITA!" En rikkonut tätä sen takia, etten muka löytänyt muuta väriä, vaan  musta on yksinkertaisesti paras varsinkin "oonlihavaläski -päiville ja sillonhan mennään salille ja jos mulla olis räikeät vaatteet, niin en ikinä lähtis salille. Toki olen pikkusen materialisti urheilun suhteen, mutta on kivempi liikkua kun tuntee olonsa hyväksi!

Ostin tiukat (mutta hyvännäköiset!) salihousut ihan vain sen takia, ettei niissä voi olla suunta kuin ylöspäin, eli kohti terveellisempää elämää. Mun hiemaisesta ylipainosta saa lähteä kiloja, mutta ei toki siksi, etten olisi tyytyväinen itseeni vaan terveyden vuoksi. Tämä tiedoksi nuoremmille lukijoille!

Urheiluliivit on niin mukavat ja niissä pieni väri ei tee pahaa. Löysä ja vähän pidempi toppi peittään pepun ja pidän salilla aina hupparia, että lihakset pysyy lämpimänä tauon aikana. Ja tuo huppari on sellaista kevyttä kangasta, eli just parasta kesällä ulkona juoksemiseen!

Oon tosiaan innoissaan tästä asiasta ja lomaksi olen jo suunnitellut vaikka mitä tekemistä koiran kanssa - lenkkeilyä hyvässä säässä! Myös ulkoiluun kengät on kunnossa, vaatteet on mitä on, mutta nyrkkeilyn lopettamisen jälkeen unohtuneet ulkovaatteet odottaa sitä päivää, kun saan pukea ne taas päälleni :)

Nyt kuuluisat viimeiset sanat: Kesäkunto 2012, täältä tullaan! Pakko edes yrittää, onhan tää viimeinen vuosi ennen kuuluisaa maailmanloppua ;) Ja tosiaan, huomenna viimeinen päivä ennen lomaa ja kökin vieläkin kirjoittamassa jotain pilipali tekstiä tänne? Anteeksi väsymykseni... :DD

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. tsemppiä koitokseen! täälläki pyritään samaan: kesä kuntoon :) tavoitteena naisten kymppi ja urheilusta on tullu pikkuhiljaa pakko mielle :) hyvä niin:))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tsemppiä sullekkin! Mulla ihan ekana tavoitteena on saada liikunnasta osa arkea ja sen jälkeen kans laajentaa juoksuun :)

      Poista
  2. Täällä kans yks, joka aloitti kesä-, tai bikinikunnon tavoittelun. Tosin aloitin vasta eilen, mutta olen jo nyt innoissani! Tee lisää tällaisia postauksia, esim. salillakäynnistä, kunto-ohjelmasta (?) ja sen semmosesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan innostus ole ollut kuin kuukauden, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Kiitos kovasti kommentista, en ikinä olis uskonut saavani tällaista pyyntöä! En todellakaan ole enään mikään urheilun mallihenkilö, mutta yritän kovasti ja katsotaan kuinka innostus pysyy yllä :)

      Ennen- kuvat olen ottanut, eli sen puolesta ainakin tulossa aihetta toivottavasti ennen kesää ja sali/kunto-juttuja varmasti tulee niin multa kuin myös Tiinaltakin :)

      Kiitos kommentista! :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK