L: Onnellinen ystävä

12.4.12

Milloin ihminen on onnellinen? Silloin, kun on olemassa sellaisia ystäviä, joihin voi luottaa ja jotka pysyy sun rinnalla vaikeista ajoista huolimatta. Heihin pystyy luottamaan, eikä heidän kanssaan tunne oloa yksinäiseksi. 

Mulla ei ole paljoa ystäviä ja enkä edes kaipaa vanhoja ystäviä. Oon jopa vähän nirso sanomaan, kuka on ystävä ja kuka ei, koska ystävyys pitää ansaita, enkä halua tulla petetyksi. Halua pystyä luottamaan ja vaikka monen vuoden ystävyyskään ei sitä takaa, uskon näiden olevan sitä parhautta mun elämässä. Mun tuki ja turva <3


Riku alias ihana poikaystävä, vielä neljän ja puolen vuoden jälkeen jaksat edelleen katsoa mua ja edelleen olla tukena. Ollaan koettu niin paljon, ettei susta voi olla tykkäämättä. Ja voih, inttiaika on NIIN hanurista, ettei mitään järkeä! Onneksi kohta päästään muuttaan samaan osoitteeseen ja jakamaan arjen pienet ilot (ja riidat ja surut) keskenään. 

Niin ja Dana myös, joka jaksaa aina olla iloinen kun tulen kotia ja joka varmasti antaa pusuja ja haleja joka hetki, eikä ole mulle koskaan vihainen :)

Jenni, BFF, oot mun henkireikä, etkä koskaan voitais tapella mistään. (vaanko siitä inttijutusta! :DD)  Sun kanssa ei ole koskaan tylsää, eikä meidän jutut oikeastaan vois tyhmemmiksi enään muuttua. Osataan pitää yhteyttä monenkin viikon jälkeen ja en ole katunut hetkeäkään, että tapasin sut :)


Ja oi Tiinaseni, en vois koskaan antaa itselleni anteeksi, jos en olis tavannut sua viime syksynä uudestaan! Oot yks maailman rakastettavin ihminen, sulle voi soittaa koska vaan ja kaipaan meidän nökötysiltoja niin paljon. (aka Tiina tulee kylään, kattoo telkkua ja istutaan vaan hiljaa vierekkäin!) Mulla surettaa niin paljon ku ajattelen sun muuttoa syksyllä :( Kuka soittaa sitten mun ovisummeria joka ilta?

Inski, en unohtanu sua, susta ei vaan ole kuvia :D

Ystävissä laatu on se, mikä tekee heistä ystäviä <3

You Might Also Like

5 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK