Elämäni aakkoset, osa 1.

23:33


 Tässä meidän elämän aakkoset jokaiselle kirjaimelle :)


A-kirjain:

Laura: En anna kellekkään helposti anteeksi, jos olen loukkaantunut jostain. Aamut on myös yksi kirous mun elämässä, varsinki jos aurinko paistaa ikkunasta suoraan sisälle!

Tiina: Aurinko ja kesä. Toisaalta, missähän se tämän kesän aurinko on piilossa?


B-kirjain:

L: Mun ihanaiset BFF-ystävät, joita on kolme. Ne kaikki on ihan tyhmiä, mutta omalla tavallaan sitten maailman parhaita :) Bilettäminen on myös hyvässä seurassa mukavaa, mutta jos päättäisin, olisin absolutisti. :)

T: Barcelona. Ihana paikka, sinne pitäis päästä kaveriporukalla.


C-kirjain:

L: Chisu -frankenstein biisi on ihastuttava! Muutenki musiikki on nykyisin hirmu tärkeää mulle, oli sitten kyse salista, töistä, lenkistä tai ihan kotona olemisesta. Musiikin avulla jaksaa, vaikka nykyään kaikki käsittelee hirmusesti pettämisestä / toisesta miehestä jne. Mutta onneksi on monenlaista musiikkia :)

T: Caesar-salaattikastike.... :D ei tullu mitään muuta mieleen.


D-kirjain:

L: No vaikea arvata, mutta Dana tietysti. On se niin piristänyt mun elämää viimeiset 1½-vuotta. :) Ja Dubain reissu ja tiesittekö, että ollaan tutustuttu siellä Tiinan kanssa? Lähdettiin sukulaisten (yht.24 henkilöä) reissuun ja me satutaan Tiinan kanssa hyvin kaukaisesti ja mutkan takaa olla "sukua" toisillemme ja samassa porukassa sitten vietettiin kaksi viikkoa vuonna 2008! Sitten oltiinki kolmisen vuotta, ettei pidetty yhteyttä ja nyt ollaan melkein paita ja peppu :)

T: Dubain reissu.

E-kirjain:

L: Mun tulevan koiran nimeksi tulee ETKU ja lapsen nimeksi EETU. Olen päättänyt tämän jo kauan aikaa sitten :D

T: Elämä! Siitä pittää tehä just sellanen ku ite haluaa. Elämästä pitää nauttia ja tehä niitä asioita mitkä tekee olon hyväksi.

F-kirjain:

L: Aidolle ja oikealle filmille kuvaamisessa on sitä jotain. Mulla on tämä liikunta nyt niin innostanut, että haluaisin joskus harmaassa tulevaisuudessa olla samassa kunnossa kuin Fitness-kilpailijat! Huom. joskus, jos koskaan :D Lisää kirjaimessa I.

T: Festarit! Nyt näyttää niin pahalta, etten pääse käymään ollenkaan. :( 


G-kirjain:

L: Tuota noin, mulla tulee vaan mieleen kaikkea kamalaa.. :D Mutta olin yläasteen 7G ja mun pikkuveli tulee olemaan myös. On siinä muuten ihana veli, jota en vaihtais mihinkään :)

T: Graffitit. Ne on hienoja, ainaki ne joihin on käytetty paljon vaivaa ja aikaa. Guns N' Roses. Aluksi mulla tuli mieleen G-piste hahah :D 

H-kirjain:

L: Olen aina haaveillut helposta elämästä. Saisin olla kotiäiti, mies kävis töissä, iso talo, hieno auto. Niinku minun äiti. Mutta minusta tuntuu, että se jää vain haaveeksi, koska nykyaikana ei rikastu työllä ja olishan se aika tylsää olla päivät kotona ku voi tienata leivän ihan itsekkin :)

T: Hetket. Varsinki ne, jolloin suusta pääsee huutonaurua kavereitten kans. Ihan parasta!
Hiukset.

I-kirjain:

L: Ihailen itsevarmoja ihmisiä. Niitä, jotka saa kovalla työllä juuri sen, mitä haluaa. Varsinki ne lihaksikkaat naiset, se vaatii monen vuoden treenin ja ihan pirun hyvän itsekurin koko hommaan. Voi vain ihailla.

T: Ilta. Sillon aina mulle tulee kaikki inspiraatiot ja  hauskat jutut mieleen :D Illalla on kiva tehä juttuja ulkona, varsinki kesällä ku on valosaa melkein koko ajan. Sillon on myös paljon paremmat vitsit, tai ainaki se tuntuu siltä väsyneenä...

J-kirjain:

L: En ole ikinä ollut jälki-istunnossa! Olin pienenpänä aina muiden pompoteltavissa, eikä mulla ollut yhtään omaa sanomista asioissa. Onneksi se kasvatti minusta juuri tällaisen kuin olen nyt. Uskallan sanoa omat mielipiteeni ja aika jämerästi möläytin joskus yläasteella, jos jollaki oli esim. rumat hiukset. Sori niistä ajoista, oon pikkusen järkevämpi nykyisin. :) Ja jäätelö on muuten pahaa.. :)

T: Jutustelut. Mikään ei oo kivempaa ku höpistä vaan monta tuntia vaikka viinilasin kans. Janitalle terveiset, on tullu harrastettua tätä pariin otteeseen.. :D



K-kirjain:

L: Mun ehdoton lemppari vuodenaika on kevät ja tykkään olla kotona omassa rauhassa. Koti on sellainen paikka, missä tunnen oloni turvalliseksi ja sen sisustaminen on yksi parhaimista jutuista ikinä :) Kameroita omistan ihanaiset seitsemän kappaletta ja harmittaa, kun ei ole tullut kuvailtua niin paljon, kuin haluaisin! :(

T: Kaverit, kesä, kamera, koti. Meinasin eka sanoa vaan kesä, mutta Lauralta tuli aika monta hyvää juttua jotka sopii mullekki.





L-kirjain:

L: Mulla on paha lukihäiriö. Harmi vaan, että nyt viittomakielen ohjaajan tutkinnon lähtökokeessa mulla ei todettu mitään vikaa ja yhdessä alueessa mulla oli koulun parhaimmat pisteet. Mitä ihmettä? Onneksi tutkittiin asiaa lisää ja selvis, että muuten mulla on kaikki tosi hyvin, mutta puheen tuottamisessa ja jossain lukemisen osiossa mulla on pieni häiriö. Siis 1/10% alueessa. Mulle on selvästi valehdeltu koko mun pieni nuoruus tai sitten opettajat ei vain ole tykänneet minusta :(

T: Luottamus. Liikunta ja sen tuottama hyvä olo!

M-kirjain:

L: Makeisten himo on se, mitä inhoan eniten maailmassa. Miten joku karkki voi maistua niin hyvälle? Tai sipsit? Tän takia olenki ollut nyt puolisen vuotta karkkilakossa ja eipäs tuo karkkihyllyn ohi kävely tunnu enään niin pahalta. Maltti on kaiken valtti :) Mulla myös mieliala vaihtelee todella paljon, varsinkin hiuksille haluaisin tehdä joka päivä jotain uutta..

T: Musiikki! 


N-kirjain:

L: Olen ystävien suhteen todella nirso, enkä päästä ketä tahansa mun ns."iholle". Mun arvostus pitää ansaita, ennenku pystyn luottamaan 100% keneenkään.

T: Naisena oleminen, on kiva ku voi käyttää korkkareita ja kihartaa hiuksia.



Jatkuu...

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat