L: Koditon liikkuja

23:56


Äh, nyt se on menoa. Löysin ihanan kämpän, mutta en halua muuttaa siihen, vaikka voisin. Siispä sanoin oman kämpän irti ja nyt alkaa oikeasti iskemään paniikki. Jos en saakkaan asuntoa? Tai jos saan, niin kelpaako se meille enää? Naurettiin Rikun kanssa tänään, että ei vois olla yhtään nirsompaa pariskuntaa, joka haluaa vielä ottaa koiran asuntoon. Nimittäin ehkä 1% vuokraajista sallii koiran ja sekös harmittaa suunnattomasti. Mutta jos jostain pitää alkaa karsimaan niin koosta, mielummin pieni ja näppärä, ku iso ja epäkäytännöllinen.

Mun asunto asiat hiljenee täällä blogissa viimeistään tuonne elokuuhun saakka ja Tiinakin varmaan muuttaa silloin niin voih, syksy on täynnä sisustamista ja muuta asuntoon liittyvää ihanaa! Sitä odotellessa!

Koska olen tältä päivää ihan täynnä asioiden hoitamista ja työharjoittelua, niin voisin katsastaa tässä lopussa mun muutaman viikon liikkumiset. En vois olla yhtään tyytyväisempi! Minä, aka edelleen maailman laiskin liikkuja - pyöräilen keskiviikkona harjoittelun lopuksi makeat 77 kilometriä kuukauden ajalta! Pikkusen olen ylpeä! 

Samalla olen hyödyntänyt kaikki kävelyt kauppaan, junalle jne, enkä ole istunut auton kyydissä niin paljoa, kuin ennen! Nyt jos ja kun säät alkavat sallia, alan juoksemaan enemmän :) Kiloja lähtenyt kahdessa viikossa kaksi, eli yhden kilon viikkotahtia mennään ja nyt kun saisin ruokavalion tasattua uudestaan niin jo voisin mahtua vanhaan mekkoon Tiinan juhliin mennessä. Se jää nähtäväksi!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat