L: Pinnallista kauneutta

5.5.12

Mun piti kirjoittaa tänne jo eilen, mutta arvatkaa kuka nukahti ennen kuutta illalla.. Jees, parempi nukkua ku nukuttaa. Tänään heräsin iloisena ja pirteänä tekemään siivouksen, kun tuli kivoja vieraita kylään. Sitten hyppäsin autoon, käytiin shoppailemassa ja syömässä. Itse en juuri mitään ostanut, kenkiä yritin katsella, mutta en löydä mieluisia sitten millään. Converset pääsis mun hyllylle heti, mutta kirpaseva 120e ei oikein houkuttele. Ja siis enhän toki voi edes katsoa niitä kankaisia kun haluan juuri ne ruskeat nahkaset! :D

Tänään jatkan eilisen teemaa, eli omaa rauhaa, siivousta ja turhan tavaran pakkaamista laatikoihin. Samaan teemaan kuuluu myös turhan tavaran pois heittäminen ja ensimmäisenä urakkaan pääsi korut. Olen kirjoittanut koruista blogiin viimeksi vuosi sitten, joten olisi jo hyvä aika heittää kaikki turhat pois ja säästää sellaiset, mitä oikeasti käytän!

Kaiken turhamaisuuden keskellä piti tietenkin vihdoin ostaa ne the täydelliset sulkakorut. Toki eihän nuita ole pursunnut kuin joka kaupasta, mutta nämä on ainoat, jotka on miellyttäny mun silmää heti Tiinan korvisten jälkeen eniten. Valkoiset oli pikkusen rispaantuneet, mutta sehän tekee nuista sulista vaan uniikit.


Kaupungilta tarttui mukaan myös BB-voide ja uusi rolloni, vaaleampi sävy. Oon käyttäny nuita jo pidempään ja kummatki on päässy mun arkiseen käyttöön. :) Tuosta BB:stä sen verran, että onko vanha light sävy muuttunut light/clair -sävyksi vai onko se joku uusi sävy? Ostin ihan perus lightin ja pakkauksessa oli sisällä tuo light/clair -sävy, eli onko tässä virhe vai ihan muuttunut nimi vaan? Jotenki tämä on tummempi tai sitten kuvittelen vain..

Asiasta kukkaruukkuun, mun puhelin pääsee taivaaseen heti kun mun uus rakas saapuu. Mittailin kauan iphone 4s:n ja tän kohdalla, mutta pääsyin sitten tähän. En toki yhtään halvempaa tai pienempää puhelinta sitten päättänyt tilata, mutta parempi olla hyvä ja saa toimia mun matkoilla tietokoneena ja kaupungilla kamerana! Jos jotain kiinnostaa niin mulla on nyt käytössä pikkuvelin joku romu samsungi ja se otti mun vanhan puhelimen itelle. Siksi tilaukseen lähti valkoinen samsung galaxy s 3, joka tulee myyntiin vasta tän kuun lopussa.


You Might Also Like

8 Kommenttia

  1. Cavan huuto.netissä ois 74e ruskeat nahkaset Converset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi rakas, sillä on 38 jalka ja tuo kenkä 37 jalkaan, mulla on 40.. :D Pikkunen kokoero.. :D Ja tilasin jo mustat btw ;)

      Poista
  2. No voi kökkö. :D Mieki HALUAN mustat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se ole ku ostaa :D ja nahkasena vielä ;)

      Poista
  3. En tiiä susta mutta mun rahat ei riitä! :D Koska pupu nähään? Oisin ens vklp Teksasissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä mullakaan ole, mutta aina voi elää hetken vararikossa ku on hienot kengät :DD

      Joo siis ehkä tullaan juuu myös sinne, en tiiä vielä!

      Poista
  4. Tilasin vuosi sitten omat mustat nahkaiset kapeammat Converset englantilaisesta nettikaupasta ja jopa postikulujen (yhteensä 78e) kanssa kengät tulivat melkeen 40 euroa halvemmaksi kuin Suomesta ostetut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO HUHHUH! Pitää kyllä kesällä tilata ruskeat myös jos nämä mustat on hyvät! Mistä tilasit jos saan kysyä? :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK