L: Loma oli ja meni

01:17


Heipsun keikun. Mun ensimmäinen ja viimeinen loma tälle viikolle meni sitten siinä.. Missä se ihana aurinko ja kesäfiilis? Son hukassa ihan täysin. Ei sinäänsä haittaa, koska... Tai mikä loma mulla muka oli ku oon ollu töissä koko viikon. Mutta nyt on muutettu ja saatu tavarat ihan kivasti sekaisin kolmeen eri asuntoon, eli mulla ei tosiaankaan ole mikään kiva olo ku en löydä mitään mun tavaroista! Onneksi kahvikone on jaksanut piristää.. ja Dana. :)

Ja voih, inhoan niin paljon veneessä olemista. Joka päivä pitäisi istua merellä 15km sen kyydissä ja nyt jo kauhistuttaa ajatus palata veneeseen maanantaina.. Huih. Mutta kuulkaas, mulla väsyttää niin julmetun paljon (rakastan puoli seiskan herätyksiä, myös viikonloppuisin, ettei rytmi käänny..) niin huomenna esittelen mun uusimmat jutut ja palaan pidemmillä kuulumisilla :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat