L: SG S III

23:14


Tiina on vissiin jollain lomalla ku se ei kerkeä kirjoittamaan tänne mitään ja sillä olis vaikka mitä jännää asiaa! Ihan ku mulla muka olis aikaa, ku mulla olis esiteltävänä ostoksia, mutta mun pitäis olla jo nukkumassa. Herätys 6.30, jee...

No mutta ajattelin pikasesti esitellä mun uuden rakkauden, nimittäin vihdoin ja viimein sain mun Samsung galaxy s 3:n kotiin ja voi, son ihana! Pikkusen nopea, iso, kevyt verrattuna vanhaan puhelimeen ja en varmasti uskalla koskea siihen ennen kuin saan kunnon kotelot ja suojat paikalleen! En toki ole haaveillut mistään vaaleanpunaisesta jne. kotelosta, mutta sen näkee sitten, mitä saan tilattua :) Puhelimen kokemuksia tulossa ajallaan, tää tyttö lähtee leikkimään instagramilla ja muilla sovelluksilla ;)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat