L: Sittenkin vapaata

19.6.12


Terve vaan mun puolesta. Nyt testaanki eka kerran mun kännykän kuvia täällä blogin puolella, että miltäs ne näyttää. Kait nuo ihan käyttiksiä on tällain pikaisesti, kunhan ei tule tavaksi :) Kyllä sillä kameralla aina parempaa jälkeä saa kunhan ensin päästään photariin saakka ;)

Otsikostakin voi jo päätellä, että tänään oli vapaata. Tai sen piti olla siivousta, mutta unikeko nukkui kahteen ja salin jälkeen en jaksanu enää alkaa siivoamaan niin huomenna töitten jälkeen se häätyy alkaa moppia palkattomasti heiluttaan. Mikäs siinä, oma mokahan tuo oli. :D Olihan sitä pakko käydä lemppari tyttöä moikkaamassa ja syöttämässä sitä vähän kauppiksessa. Samaisella reissulla tarttui mukaan shortsit lenkille ja passille suoja, tosin pitäis ensin hakea se passi asemalta. Niin ja väliaikaiset kuoret puhelimeen, etten enään tiputtais raukkaa asfaltille, niinkuin tein tuossa viime viikolla...!

Oli mulla ihan asiaakin. Kuten ehkä huomaatte, ulkoasu alkaa muuttumaan pikkuhiljaa ja aika sekaisin on nyt joka asia.. Mulla on suuri visio tälle, mutta meän pitää päästä Tiinan kanssa ensin samalle paikkakunnalle, että voidaan se toteuttaa kummallekkin mieluisaksi.

Instagramista voi seurata mun kuvia nimimerkillä timjai365, jos jotain kiinnostaa ja ne on tuossa sivullakin tuijotettavana, jos ei älypuhelinta omista.. :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK