Elämäni aakkoset, osa 2.

23:53

Haaste jatkuu.. Ensimmäinen osa TÄÄLLÄ. :)


O-kirjain:

Tiina: Onnellisuus, minne sitte ikinä päätyykin sen perässä.

Laura: Mulla on ihan oikeasti tullu ongelmaksi mun väsymys. Kesällä ja valosaan aikaan ei ole niin paha nukkua pitempään ku saan jollain tavalla ees itteni hereille. Mutta syksy ja pimeä talvi. Syksyllä saatoin herätä kouluun ja kolmelta huomaan, että olen nukkunu keittiön lattialla.. Syksyä odotellessa..


P-kirjain:

T: Pusut! Hihii. Perhe.

L: Paska kesä. Ihan oikeasti ei kyllä ole yhtään harmittanu olla töissä ku muut palelee sisällä :D Ainaki täällä lapissa.. Niin ja oon perinyt iskältä huumorintajun. Jos mua ei tunne kunnolla, ei tätä huumoria ymmärrä. Välillä se on niin mustaa, ettei sitä itsekkään ymmärrä :D



Q-kirjain:

T: Quaqamole..... öö.. :D

L: MULLA EI TULE YHTÄÄN JULKASUKELPOISTA ASIAA TÄHÄN.. :D








R-kirjain:

T: Lovelove. Tarviiko tätä edes perustella?

L: Riku <3 Tarviiko edes selittää? :) 






S-kirjain:

T: Spontaanisuus. Se, ku tekee jotain kivaa aivan ekstemporee. Värjäsin hiukset aivan hetken mielijohteesta vaaleaksi ja muutama ekstemporee-ilta tyttöjen kans on osoittautunu parhaiksi. SuklaaSäihkysilmät on kivoja.

L: Kuntosalilla on oikeasti kivaa olla, mutta mulla ainaki ärsyttää suuresti se seuraaminen ja tuijottaminen ihan hulluna! Meikä ei lähe sinne sillä meiningillä, "ettei saa tulla hiki" vaan pusken ihan täysillä. Eikö se ole hyvä, että ihmiset liikkuu, oli sitten alottelija tai super urheilija? Eikä siellä olla muita varten, vaan itseä :)


T-kirjain:

T: Tampere, terveys, tanssiminen, temmeltäminen. :D En kyllä tiiä mistä tuo viiminen tuli! :D

L: Pienenä pelkäsin ylikaiken tulta! Hyvä jos tulitikkuun uskalsin koskea. Ja haluan tietää joka asiasta aina totuuden. Muutenkin inhoan valehtelemista ja sen sellaista yli kaiken. Mulle on helppo puhua paskaa ja siksi olenkin tullut vuosien aikana kriittiseksi siitä, mitä uskon ja mitä en. Nyt kun miettii niin oon kauhea juoruämmä ja haluan tietää kaikesta kaiken... :D Mutta oon tainut jo sanoa, että inhoan kummiski toisista selän takana pahaa puhumista.


U-kirjain:

T: Uudet asiat. Vaihtelu virkistää, ja varsinki tällä hetkellä minun elämässä tapahtuu melkosia muutoksia, joista oon innoissani mutta samalla kyllä jännittää..


L: Tai T-kirjaimeen lisäten olen oikeastaan vaan utelias. Ja ehkei kaikki usko tätä, mutta olen pohjimmiltani tosi ujo. Mitä paremmin viihdyn porukassa, sitä enemmän suuntaudun ulospäin.


V-kirjain:


T: Veli

L: Viittomakieli on kyllä niin mahtava asia ja haluan oppia sitä ihan täydellisesti. Myöskin olisi mukava saada viittomakielinen kaveri niin pysyisi taito yllä paremmin :) Olen oppinut viheltämään vasta 18-vuotiaana :D


W-kirjain:

T: White lion? Emminä tiedä. On se ainaki hyvä bändi.

L: Walle -elokuva on niin paras<3 Ja muutenkin tykkään katsoa elokuvia ja tv-sarjoja ihan laittoman paljon!


X-kirjain:

T: Xoxo? Haahha

L: X-asennossa makaaminen sängyssä... Ei oikeasti tullut muuta mieleen.. :D


Y-kirjain:

T: Ystävät. Maailman paras tukiverkko!

L: Pitää olla ylpeä siitä, miten hyvin asiat on ja olla valittamatta pienistä murheista. Muistakaa olla yhteyksissä ystäviin ja tosiystävä pysyy, vaikka välimatka pitenee. (ok, mulla tulee ihan hirveä ikävä Tiinaa ku se muuttaa kauas pois. Onneksi on skype ja puhelin<3)


Z-kirjain:
T: Zuida zuida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla....

L: Nyt menee jo höpösi, Tiina :D Mutta joo ei mitään hajua, mitä vois kirjoittaa tähän.. :D



Å-kirjain:

T: Åland. Haluaisin käyä Ahvenanmaalla joskus.

L: Mulla tulee mieleen Å-kirjaimesta ruotsi ja mun kielitaidottomuus. :D Ja asuin 19-vuotta ruotsin rajalla, enkä osaa juuri sanaakaan sitä. Hyvä minä. Olen maailman surkein ääntämään mitään muuta kieltä ja parasta tässä on se, että opiskelen silti viittomakieltä.. Mutta siinä ei puhutakkaan ääneen ;)


Ä-kirjain:

T: Äiti

L: ÄKKILÄHTÖ jonnekkin lämpimään tekisi juuri nyt niin hyvää. Muutenkin matkustaminen ja reilaaminen ympäri ämpäri on haaveissa ja maailmanympärysmatkan teen vielä ennenku täytän 30-vuotta. Onneksi on vielä aikaa kerätä rahaa ja toteuttaa tämä unelma.. :) Vaikka joskus äiti ärsyttää niin on se silti tosi rakas niinkuin kaikki muutkin perheessä<3


Ö-kirjain:

T: Öö

L: Öisin olen kaikista luovin ja ootte varmaan huomannut, että kaikki postaukset tulee aika myöhäseen aikaan. :D Ja öisin mulla haluttaa aina siivota!



Semmoiset aakkoset meillä, entäs teillä muilla? :)



Ainiin ja Elbba Esterille tämä seuraava omistusbiisi ;)


Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat