L: Ämpäri päähän

23:19


Auta armia, mulla menee hermot! Viime viikon tosiaan lomailin, koska ei ollut töissä hommia ja nyt kun ahkerana olin palaamassa töihin niin ei. Poskionteloissa mätää ja pää niin jumissa, etten nukutuksi saa. Mulla justiin nyt kirvatuttaa niin paljon, että parempi keskittyä viime viikonloppuun :)

No eipä siitä hirmusesti ämpäripä(i)ssä mitään kummallista olluna. Paljon ihmisiä ja aika meni ihan liian nopeasti. Käytiin ensin tupareissa ja sitten Fintelligensin poikia moikkaamassa. Hyvä keikka ja parasta oli nähdä yks lukija, jota hävetti suuresti jutella mun ja jennin kanssa :D Terkkuja vaan sulle, älä enää häpeä :D


Huomenna tosiaan kattoon stand up:ia, autolla. Lauantaina Chisua ja PMMP:tä. autolla. Mulla meni lääkkeisiin sen verran rahaa, mitä olin ajatellu festeillä käyttää, niin sopii mitä parhaiten tää vesilinja mulle. Eikä mun pää kyllä mitään muuta kestäiskään. Muutenkaan ei tarvi jonottaa vessaan tai tiskillä ja saan nauttia esityksistä ja ihmisestä paljon paremmin :) 

Nyt taidan lähteä kipeän pään kunniaksi jatkamaan samaa, mitä olen tehnyt monet muut illat: Suunnitellut sisustusta ja uusia tavaroita asuntoon. Olis tietty parempi päästä takasin töihin ku tuota tavaraa on sen verran paljon ostettavana.. Huoh.

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Ei mulla nyt niiiiiin paljon hävettäny :--D
    Nolotti vaan kun olin ko mikäki ihku fanityttö ;)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat