L: Elokuun liikkumiset +mainos

22:52

Pitäisköhän mun vaihtaa tää kuukauden liikkuminen viikottaiseksi/joka toinen viikko? Kun sen verran aktiivisesti jo liikun, niin en sitten tiiä kyllästyttöökö tällaiset urheilulliset jutut teitä, mutta mulla ei tosiaankaan kyllästytä ku kaikki mun uusimmat luettavat blogit on urheilublogeja..! :D

Joskus aikaisemmin joku on kysellyt mm. mun saliohjelmaa, ruokajuttuja jne, joita en ole vielä toteuttanut, niin varmaan tulevaisuudessa alan ehkä tekemään useammin ja samalla sitten isompia kokonaisuuksia liikkumisesta ja liitän siihen muuta oheista... Sekavaa, mutta kuulostaako pahalta vai jatkanko tätä kerran kuussa-juttua? :)


Mutta joo, kuolen ihan just. Viimekuussa juoksin/lenkkeilin paljon hyvän saan takia, mutta nyt olen alkanut siirtymään sisälle. Vaikka eletään jo syyskuuta niin pakko paljastaa, että alotin taas kuntosalin ja nyrkkeilyn! Kylläkin kuntonyrkkeilyn, mutta hitto mulla on hyvä fiilis! Joka lihasta särkee ja olen ihan hirveän näköinen!

Tarkoituksena olisi kasvattaa lihasta jouluun saakka ja sitten alkaa taas dieettaamaan joulun jälkeen, että loputkin kilot karisis pois. Mulla ei tosiaankaan ole pahin (eli alotus) vielä takana, vaan tuloksessa pysyminen jännittää enemmän kuin mikään koskaan! No se on onneksi vasta keväällä tiedossa nii turha sitä murehtia :)

Nyt mun on pakko mennä suihkuun ja venyttelemään, pitäisi olla jo nukkumassa, mutta tämän kerran annan lihasten voittaa ajoissa heräämisen kouluun! Olisin muuten ottanut kuvia tänään urheiluasusta jne, mutta olen niin hirveän näkönen, ettei mitää järkeä :D

ROVANIEMEN VINTIKISSÄ, EIKÄ ROVANIEMIEMEN.. :'D Kunnon ajatuskatkos!

P.S: Mulla ja luokkakaverilla on kirppiksellä pöytä, eli käykää kaikki hakemassa halvalla pois! Ei taida mikään vaate olla yli viittä euroa mulla! Viikolla tulee lisää tavaraa ja kokoajan täyttyy. :) Mulla tulossa kaalliimpia vaatteita/laukkuja/kenkiä myös facebookin rovaniemen kirppikselle, mutta vain yhteisössä osallisena pystyy niitä kyselemään :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Ei kyllästytä urheilujutut, kattavampia postauksia vaan ja useammin! :-)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat