L: Rahat tuli ja meni

18:26

Terve täältä sateesta. Ei voi mitään, mutta lenkille häätyis mennä ja sen jälkeen istua loppu päivä koneella koulujuttujen kanssa. Kiinnostus on kyllä täysin nolla!

Mutta otsikkoon viitaten mun piti shoppailla syksyksi jotain tärkeää.. No nähtävästi ostin kaikkea muuta, eli pitää mahdollisimman pian mennä varaan kirppikseltä pöytä, niin pääsen niillä rahoilla ostaan ainakin jakun ja neuleita. Housuissa olen sen verran välikokoa, että niiden ostaminen saa jäädä keväälle :)


Kaikki kynsilakat on Ginatricosta. Yllätyin suuresti, kun sinne oli tullut uusi osasto meikeille ja piti napata näpä söpöydet mukaan. Ihan kun en muka omistais kynsilakkoja, mutta niitä ei voi koskaan olla liikaa :)

Kävin myös eräässä kampaamoliikkeessä ihan huvin vuoksi ja nappasin tarjoushyllystä Goldwellin vaahtosävyte 10V:n alle viidellä eurolla mukaan ja sain testattavaksi color maskin silverin. Kumpaakin olen sillon "haluan harmaan tukan" aikana käyttänyt, mutta nyt lähinnä hain hiuksille tasoittavaa sävyä ja onnistuin mielestäni siinä ihan hyvin. Vaahtoa en laittanut ollenkaan juureen, vain latvoihin ja keltasuuden vähentymisen huomasi selvästi ja olen kyllä tyytyväinen :) (Ja kampaajani kiitää, kun en haluakkaan värjätä hiuksiani, ainakaan vielä vähään aikaan!) Hehs. :)

Tuossa parisen viikkoa sitten myin mun tikkukihartimen kaverille, joka sellaista kaipasi. Miksi ihmeessä? Olen ajatellut jo pidempään tuota paksumman hankkimista ja nyt sitten kävin nappaamassa sen mukaan. Vielä on pahasti harjoiteltavaa, lauantaina pitäisi jo tehdä hyvät kiharat. Saa nähdä, onnistuuko :D Nyt näyttää aika hyvältä tuo hiustenlaitto kokoelma ja lämpörullatkin odottaa kaapissa käyttöä. :)


Harkitsin näistä jokaista tuotetta monta päivää, vaikkei siltä näytä. Koska pidän paljon hiuksia kiinni, nämä pampulakorut oli ihan pakko saada. Sen jälkeen kummatkin ovat olleet todella ahkerasti käytössä.

Rakastuin tähän piikkiseen koruun, kun näin Uinolla sellaisen. Rikun mielestä se ei ole yhtään mun tyylinen, mutta kuka on määräämään, mikä mulle sopii ja mikä ei? Muutenkin vaatekaappi on menossa uusiksi tässä syksyn ja kevään mittaa niin kyllä tälle tulee käyttöä, halusi Riku tai ei :)

Nyt jostain ihan kummallisesta syystä himoitsen kaikkea kultaista! Varmaan johtunee siitä, ettei mulla ole mitään sellaista. Tämä pyöreä kaulakoru jotenkin vain huusi minua, on se niin söpö ja yksinkertainen :) Myöskin ostin muutaman lukon ja ketjun, koska olen kova tyttö rikkomaan koruja.. Nyt on jotain, jolla korjata vahinko :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat