L: Säännöllistä rytmiä

23:10


Tänään oli tosi tympeä sää ja eilinen nyrkkeily meni ohi pitkän päivän takia. Mulla alko jo ällöttään tämä liikkumattomuus, kun koirakaan ei ole täällä, siispä oli pakko polkea pyörällä salille. Kastuhan siinä ihan kivasti, mutta pitäähän sitä jollain salille päästä.

Tänään reeni suju mitä huonoiten ikinä. Selkään sain tosi hyvän tuntuman, mutta varsinki rintalihakset oli ihan jumissa ja olkapäät suorastaan v*ttuilivat. Toki asiaa ei auttanut se, että salille oli eksynyt joku bodari porukka, joiden lihakset oli isommat, mitä olen koskaan livenä nähnyt. Eihän siinä voinu oikein alkaa kilpailemaan niiden kanssa, kuka ehtii ekana varata alueen, koska alle oisin kummiski jäänyt :D Olipahan silmille iloa, lihaksista kun tykkään.. :DD


Mulla alkaa nyt tasoittumaan epäsäännöllinen liikunta vähemmän epäsäännöllikseksi. Nyrkkeilen nykyisin aina ma ja ke. Sitten to/pe ja la/su käyn salilla. Kaiken tän ohella tietty ulkoiluttaan koiraa ja vapaapäivänä käyn sen kanssa pidemmällä lenkillä :) 

Ihana, kun voin päättää salilla käynnit, mutta silti nyrkkeilyssä on ns. pakko käydä, koska olen maksanut siitä sievoisen summan ja no, en halua heittää sitä hukkaan. Siellä kun on aika aerobista tuo meininki niin saliin olen panostanut myös. Salilla saan reenattua muitakin kuin käsiä, joka on aina vain plussaa. Mulla saliohjelma koostuu kahdesta osasta: Yläkroppa ja alakroppa. Jos ja kun saan saliohjelman uusiksi ja paremmaksi niin voisin esitellä sitä täälläkin. :) (Haluaisin siitä kolmiosasen, eli työntö- ja vetopäivän erikseen, mutta katsoa nyt, riittääkö aika ja kuinka ohjaaja haluaa muuttaa nykyisestä uuteen)


Viimeaikoina olen syönyt miten sattuu ja se kyllä näkyy. Nykyisin mulla on kokoajan turvonnut olo, eikä muutenkaan ole hyvä olla. Siispä kävin tänään taas hakemassa säännöllisen ruuan avaimet, proteiinia kaapin täyteen ja Rikulle on sitten murot ja normaali jogurtti ;) (ei vais, proteiinit on yhteiset.)

Jospa sitä sais nyt taas vähän rytmistä kiinni, ettei koko homma karkaa ihan käsistä ja huomenna menenkin rääkkäämään jalkoja sitten koko viikonlopun edestä! :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Mieki oon alottanu kuntonyrkkeilyn. Aivan huippu kivvaa ja tosi tehokasta vastapainoa torven kannattelulle! Minkähintasia kursseja Rollossa on ja kuinka pitkiä? Täällä makso 85 euroa puolen vuojen alottelijakurssi ja jatkokurssi pyörii varmaan samoissa hinnoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ja ite jaksan viittoa paremmin :-) Huhhuh! Täällä makso 60e syksy ja 70e kevät ja aina kahesti viikossa. :-) kilpapuoli olis 150e syksyllä mutta riku ei anna alkaa harrastaan sitä :-\

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat