L: deVal

23:30

Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta merkistä kuin deVal? Käsittääkseni se on Ruotsalainen firma, koska tilattiin sukulaisten kesken iso tilaus sieltä (hyviä puolia asua ruotsin rajalla!) Sain kuvaston katsottavaksi tuossa kuukausi sitten ja oli kyllä vaikea valita, mitä haluan tilata. 

Siellä oli paljon takkeja ja kaikkea liikunta- ja vaellus tarvikkeita. Mulla halutti hirveästi ostaa talviset juoksuhousut ja villapaita, mutta koot arvelutti, eikä niitä olisi pystynyt lähettämään takaisin. Päätin pysyä lujana ja tilasin vain takin, juoksu hanskat (jotka oli loppunu) -pipon ja uuden jumpinin tyylisen haalarin.


Takki on mitä ihanin päällä. Tuo on talvisempi versio mun toisesta takista ja Riku oli tyytyväinen, kun en tilannut mustaa. Nytkin ulkona on -10astetta pakkasta ja tämän kanssa mulla ei ole ollut kylmä! Tuo pitää myös tuulen ja veden ja siksi se on ihanteellinen pakkasella ulkoiluun Danan kanssa. :)

Ja mikä parasta: Takki on kokoa pienempi, mitä olisin itse tilannut ja se on sopiva! Kannatti tälläkertaa uskoa siskoa, koska muuten olisin pettynyt isoon takkiin.


Edellinen haalari oli aika ohkasta kangasta ja mulla paleli sen kanssa. Tämä on paksumpi, ihanan pehmonen ja istuvampi päällä. Ja paaaljon halvempi kuin mikään one piece tai jumpin! Tämä on peräti sen kokoinen, että se mahtuu Rikulle ja saa nähdä, koska se uskaltaa pukea tämän päälle :D

Kuvista voi päätellä, että olen tänään sairastellut ja hengaillut haalarin kanssa kotona. Kauhea niskakipu yltyi eilen pääkivuksi ja aamulla oli kaktus kurkussa. Lämpöäkin oli aamusta aikas paljon. 600:n buranan ja unien jälkeen olo helpottu kummasti ja jos huomen aamulla yhtään tuntuu paremmalta niin sitten töihin. 

Yksinkertaisesti mun kalenterista saisi poistaa KAIKKI torstait, se on mulle yhtä paha ku muille maanantai!


p.s. Minä <3 Riku ja ihanaiset 5 -vuotta yhdessä. <3 Ollaanpas met jo vanha pari :D

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat