L: Galaxy nails!

3.10.12


Tein ehkä maailman siisteimmät kynnet itelle sunnuntaina! Kuvat ovat mitä ovat, mutta näiden tekeminen oli aika helppoa, vaikka vaikealta vaikutti aluksi! Ensin siis pohjustettiin ja lakattiin sinisiksi. Sitten aletaan tuputtamaan joko sienellä tai siveltimellä (niinkuin minä) monen monta kerrosta eri väreillä ja eri kohtiin. Mahdollisimman vähän ja monen monta kertaa niin hyvä tulee ja lajittelee sen "avaruusmaisesti". Oranssi väri olis vielä ollut plussaa. :)

Koska mulla ei ollut mitään hyvää hilelakkaa niin laitoin vähän kultaista klitteriä ennen isoja hileitä. Asettelin isot palaset siveltimellä ja pistin kolmea eriä saadakseni parhaimman tuloksen. Ajattelin ostaa kunnon hilelakan, koska tykkään näistä kynsistä hirmusesti ja teen varmasti nämä jatkossakin!

Nyt kynnet ovat komeilleet muutaman päivän, eikä kulumista näy missään! Eli kestävää sorttia ovat! :) Oon rakastunut<3

p.s Tämä on viimeinen postaus vanhalta koneelta, uusi kone odottaa asentamista ja sitten onkin photoshop cs6 ja kaikki mahdolliset herkut tarjolla! Ei ainakaan hidasta toimintaa ole, joten jos joskus valitan, ettei kone toimi niin saa läpsästä! :D

pps. Laitoin tän eilen jo, mutta Tiina oli kerennyt postata 2min ennen mua :D Eli Tiinan sisustusjuttu alla, jos ette ole kerenneet sitä katsoa :)

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Minun blogissa ois Haaste teille molemmille ;DD
    http://vilmabloger.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK