L: Vaatimattomat toiveet

23:28

Jouluna aina halutaan vaikka mitä ihanaa, mutta edellisenä jouluna opin, että hei, en ole enään lapsi, joka saa lahjoja. Mulle nykyään on tärkeintä se perheen kanssa oleminen :)

Muutama lahja on sellainen, mistä olen saanut tontuilta vähän huhua, mutta en toivo liikoja. Isolla porukalla ja omallakin panostuksella saatetaan parantaa mun ja  Rikun parisuhdetta tuollaisella ihmeellä kuin astianpesukone! Tiskaaminen saa oikeasti riittää, ostan tuollaisen vaikka omilla rahoilla jos ei muuten! Mutta tämä menisi monta vuotta ja olisi kaikin puolin hyvä ostos :)

Lahjakortteja ei koskaan voi olla liikaa, varsinki jos ne on hierojalle, sisustukseen tai ruokakauppaan suunnattuja! En toki pistäisi pahaksi, jos ne olisi vaateliikkeisiin tai johonkin kasvohoitoon. :) Mutta ilmankin pärjään.

Mutta JOS saisin haluta lahjoja ison kasan niin toivoisin ainaki näitä: (huom: toivoisin, en saisi kummiskaan!)


Muutama toive on ihan realistinen: Sookien kirjat odottaa jo kontissa, tosin itse ostettuna ja Carrie-kaulakoru on tulossa Laura -nimellä myös pakettiin odottamaan :) Vielä kun saisin tuon 200e kellon tilalle jonkun sopuhintaisen kellon löydettyä kultaisena niin sekin päätyisi omalla kustannuksella lahjoihin.

Olen pidemmän aikaa haaveillut uudesta astiastosta tuon vihreän Iittalan tilalle ja Rikun kanssa ollaan ihastuttu New waven sarjaan. Tulevaisuudessa varmaan ostetaan tuo, mutta se saa vielä odottaa. Kun taas laukku konjakkisena ja varsi nuo kengät on kummitelleet mielessä jo pidempään, mutta kummanki huima 300e hinta ei ihan sovi mun budjettiin juuri nyt! Ehkä sitten kun meen töihin tai voitan lotossa, mutta tuollaiset ratsastus saappaat kyllä metästän vielä jostain!

Huomasitteko, että aika kultaisella mennään? Olen tainnut vähän ihastua siihen. :)

Tuon lumettomuuden mukana katosi kyllä joulufiilis, joten palataanpas takaisin maanpinnalle ja realistisimpiin aiheisiin.


Mutta kaikista eniten just nyt toivon, että paranisin tästä kummallisesta flunssasta. En halua joutua samaan paskaan flunssa kierteeseen kuin viimevuonna! Poskionteloihin en saanut edes lääkkeitä, koska son viruksen aiheuttamaa ja mun kaikki oireet viittaa pahasti stressiin. Olen taas kolmatta päivää kotona ja tuun hulluksi, jos joudun vielä olemaan yhtään sisällä! Sen verran olen tänään uskaltautunut ulos, että käytiin kaupassa ja Marttiinassa syömässä.

Koska mulla ei nähtävästi ole muuta kuin aikaa niin tein sitten tällaisen hehtaarin mittaisen tekstin ja samalla linjalla olen koululappuja tehnyt. Jotain hyötyä siis siitäkin, koska nuita rästejä on kertynyt ihan liikaa ja kertyy kokoajan lisää. Oma moka, mutta pakko kestää. Onneksi Dana on oma itsensä ja jaksaa nukkua mun kanssa pitkään!

Hauskempaa lauantaita kaikille, lähen katsomaan tämän viikon kuudetta elokuvaa ja sitten vaikka kirjoittaisin muutaman esseen valmiiksi. Meneehän tämä lauantai joskus näin :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat