L: 500 teksti

23.12.12


Muokkaamattomia kuvia tältä päivää. Pitkästä aikaa kuvailin mun pokkarilla ja no.. Laatu on kohta huonompi siinä kuin kännykässä! Mutta menkööt, en jaksa järkkäriä kaivaa esille :D On tuo paintillaki muokkaaminen ihan kätevä tälläin nopeasti käytettynä! Mutta rattosasti on mennyt muutama päivä, olen yrittänyt vältellä viimeiseen asti kaikkia herkkuja, mutta nuota kakkuja ole sitten maistellut. Mulla karkkilakko loppuu tapaninpäivänä, mutta jos tälläin jatkuu niin lopetan karkkilakon vasta vuodenpäästä. Voisin kyllä harkita suuresti toistakin vuotta, mutta taidan aloittaa erään toisen "vuoden lakko" -projektin :) Siitä sitten lisää, kunhan saan valmiiksi ensivuoden lupaukset :)

Solis huomenna jouluaatto ja mulla on jo nyt tylsää kotona. :D "Parasta" tässä on se, että olen hukuttautunut aamulla koulutehtäviin ja illalla kirjoitan opparia taas vähän eteenpäin. Huomenna päivällä ennen ruokaa viiton videolle muutaman korvaavan tehtävän valosaan aikaan. Joo häätyy oikeasti olla tylsää jos tekee jouluna koulutehtäviä! Että hyvää joulua vaan munki puolesta, taidan lähteä tästä jumpalle.. :D

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK