L: Vuosi 2012 kuvina

24.12.12

Olen varmaan tällä hetkellä laittamassa jouluruokaa koko perheelle ja nauttimassa hyvästä ajasta perheen kanssa. Kuitenkin vuosi on sen verran lopuillaan, että tein ajastetusti tällaisen koosteen vuodesta 2012. Vuosi ei ollut hääppönen, mutta eipä sen aina tarvitse olla :) Nauttikaahan joulusta ja tehkää te muutkin tällainen, jos ette ole vielä tehnyt!

Valitse joka kuukaudesta YKSI kuva ja perustele, mitä se kertoo kuukaudesta.

VUOSI 2012:

Tammikuu: Kuukauden paras reissu oli mun ja Tiinan reissu mökille, muuten möllöttelinki kotona. Ei siis ihmeellinen kuukausi, tästä oli hyvä jatkaa mycoplasman ja keuhkoklamydian kourissa. Tiina liittyi blogiin, mutta Dana muutti pois mun vanhempien luo :(


Helmikuu: Valokuvauskurssin pitäminen 4H - kerholaisille oli opettavainen kokemus moneltakin kannalta: Oli ilo nähdä, että jotku oppii mun opetuksesta, mutta oli ihan kamalaa huomata, kuinka huonossa kunnossa olen fyysisesti. Selvisi sitten tuo mycoplasma ja keuhkoklamydia ja kävin lukuisissa astmatesteissä ja söin paljon lääkkeitä..


Maaliskuu: Kävin porukoiden ja Tiinan kanssa Levillä hiihtolomalla ja olin kuulemma käyny Petri Nygårdin keikalla. Suoraan sanottuna liikaa juhlimista ja rellestämistä, mutta mukaan mahtuu myös rentoutumista ja kelkkailua aina kun Riku lomille intistä ehti. Kauhea kuukausi työharjoittelussa ja alkoi ahdistamaan tuo Rikun intti ihan tosissaan liikaa, HUHHUH!


Huhtikuu: Parannuin vihdoin pikkusen flunssasta ja aloitin "uuden elämän!" Toisin sanoen kuolin ensimmäisen 3km lenkin jälkeen, mutta jäin siihen koukkuun. Kävin myös vaeltamassa ekaa kertaa vuosiin ja aloin suunnittelemaan muuttoa uuteen asuntoon. Työharjoittelussa pyöräilin joka päivä 14 km! Huhhuh!


Toukokuu: Vappuna pietettiin mun asunnon tuparit ja läksiäiset, käväsin töissä kuurojen päivillä mun inhokkikaupungissa, ja muutin pois mun ekasta omasta kodista. Haikeaa aikaa, mutta kesäloma alkoi vihdoin!


Kesäkuu: Tiinalla oli YO-juhlat ja aloitin kesätyöt saaressa. Siinä se kuukausi sitten olikin, kävin vain töissä ja salilla.


Heinäkuu: Vihdoin ja viimein mun inttileskeys loppui! Kävin edelleen töissä, mutta mulle iski kauhea poskiontelotulehdus ja nautin kolme päivää twincityfestareiden meiningistä! Etsittiin kuumeisesti asuntoa, jota ei meinannut millään löytyä!


Elokuu: Viimein tuli muutto yhteiseen kotiin, ja koulu jatkui. Tiina muutti pois ja mulla oli sitä hirveä ikävä :( Ei se kyllä ollut hyvä juttu, mutta muistettava asia kummiski!


Syyskuu: Aloin tarkkailla ruokatottumuksia paremmin ja siinä se kuukausi sitten hurahtikin koulussa ja salilla. Myin kirppiksellä pitkästä aikaa vaatteita ja aloitin työharjoittelun kivassa paikassa :)


Lokakuu: 5-vuotis päivä Rikun kanssa, muuten kuukausi oli aika tavallinen. Häät jne. Liiankin tavallinen, mutta eipä mulla ole muuta sanottavaa. 


Marraskuu: Kävin moikkaamassa inhokkikaupungin kavereita, matkustelin paljon, vaikka muuten kuukausi olikin ihan kamala. Huomaako, että inhoan syksyä ja alkavaa pimeyttä? Se tuo mulle hirveästi reissiä ja muuta inhotavaa oloa. Vaikka olikin paljon hää juhlia syksyllä niin sattui muutama ikäväkin tapaus lähipiirissä.


Joulukuu: Levin häät ja alkoi joululoma! Muuten kuukausi olikin ennen lomaa ihan kamala ja tavallinen :D 

Siinä se sitten olikin vuosi lyhykäisyydessään. Koko vuosi yhteensä oli kait ihan jees, mutta monia asioita olisin halunnut tehdä enemmän, jättää kokonaan kokematta ja toisia taas en vaihtaisi mihinkään. Parasta koko vuodessa on ehdottomasti karkkilakon kestäminen ja huonon elämäntyylin muuttaminen. :) Todellakin odotan parempaa uuttavuotta 2013 ja sellainen on toivottavasti myös luvassa :)

Huonoa juhannusta ja onnetonta vappua.. Eiku siis: 
HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA KAIKILLE LUKIJOILLE JA MUILLE TYYPEILLE. :) Syökää vähän ja juhlikaa hillitysti, pitäkää kameroistanne huolta ja olkaa rikkomatta kavereita.. 

Eiku miten se nyt olikaan :))

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK