Ämpärillinen vastauksia

29.1.13


Tiiättekö, on olemassa päiviä, jolloin voisit mennä rannalle bikineissä ja olisit tyytyväinen itseesi. Sitten on päiviä, että jopa jääkaapin magneetista heijastuva omakuva inhottaa ihan älyttömän paljon. Mulla on juuri nyt sellainen päivä.

SD:n neljäs viikko lähti käyntiin ja mun paino on pysynyt kaksi viikkoa täysin samassa mitassa. EI GRAMMAAKAAN! Kun taas laitan tavoitehousut jalkaan, ne vaan sujahtaa päälle! Mitä? Painoa puntarin mukaan mulla on +4kg enemmän kuin sillon viimeksi niiden mennessä jalkaan ja ne puristi.. Silti tuntuu huonolta, kait sitä vaan häätyy puskea lujempaa tän itsetunnon kanssa, vaikka muutosta on tapahtunut! Mutta jätetään housut sikseen, niistä kirjoittelen kuvien kera  joskus sopivana ajankohtana. :)

Tänään oli myös mukavia juttuja, nimittäin olin keskustelemassa mahdollisesta valmistumisesta keväällä ja jos oikein lykästää, niin olen keväällä 2013 valmis viittomakielen ohjaaja! Jippikayjeiheijeah! :)

Sain vihdoin myös mietittyä kyselyn tuloksen. Olin positiivisesti yllättynyt, että lukijat toivovat juuri niitä juttuja, joista itse tykkään kirjoitella ja lisäksi opiskelusta ja matkustamisesta näköjään saan kertoa enemmän. JES :) Siinä mulle haastetta tylsiin iltoihin. 

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille, en tänään lähde tiskaamaan vaan kauhistelemaan, kuinka ison lautasen (tai ämpärin, niinku kuvassa) valitsen seuraavalle ruualle. On mullaki ongelmat.. :D

KIITOS KAIKILLE ja jos tulee jotain ideoita mieleen, niin kommenttia vaan.. :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK