Epänormaalin liikunnallinen lauantai

21:31


Perjantaina saleilin koulun jälkeen hyvällä tahdilla! Ihailin mun pikkusen kehittyneitä jalkoja, joissa alkaa tuntumaan ja ehkä vähän näkymään muutosta! En ole koskaan tykännyt mun jaloista, (paitsi pohkeista..) mutta nyt kun huomaa muutosta reisissä niin voisin ehkä joskus tykätä niistä enemmän :) Töitä riittää!

Uskokoon ken haluaa, olen herännyt näin lauantain kunniaksi klo: 7.15!! Lähdin salille tyhjällä vatsalla, eka 30min aerobista ja sitten 45 min ajan yläkropan treeniä ja olo oli mitä parhain! Sain myös treenata ihan rauhassa ja aamulla oli ihanan hiljaista. Paitsi siellä oli kaksi humalaista tyttöä luultavasti lämmittelemässä ja odottamassa taksia.. HUHHUH! 

Alkuviikosta olin vähän laskempi liikunnan suhteen, koska oli pakkasta niin paljon, mutta nyt olen huomannut ennen salia otettavasta latausjuomasta jotain suurta hyötyä! Myöskin sain 10 kertaa saleilua täyteen tälle kuulle (heiaheia-palkinnot kultasella) ja toivottavasti huomenna saan tehtyä hyvän treenin myös :)

Tänään olen myös käynyt kaupungilla, katsonut uutta lemppari sarjaa eli Vampyyripäiväkirjaa Netflixistä ja jutustellut vieraita :) Nyt alkaa pikkusen uni painamaan päälle ja voisin harkita aikasten nukahtamista! Tai sitten alkaa kirjoittamaan opparia.. Ehkä siirrän sen huomiselle niin onpahan jotain tekemistä  saleilun lisäksi :)


Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Vampyyripväkirjat on kyllä kiva! :) Mullon ikävä sinnuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vaan alko ärsyttään ku nyt tuli... siis joo on hyviä :-)

      Poista
  2. Mitä juomaa otat ennen treeniä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en halua sanoa täällä blogissa sitä ja kuvassa on palautusjuoma, mutta kyllä nuita vaihtoehtoja löytyy markkinoilta pilvin pimein :-)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat