Ikihimo laukkuihin

13.1.13



Vanhat lukijat tietää, että oon aina rakastanut laukkuja. Vähän liikaakin, kun yhteen väliin kaapit pursuili, mutta nyt komeilee kaapissa vain muutama lemppari. Pitäisi muutenkin myydä edelleen turhat pois, mutten raaski luopua yhdestäkään! Kaiken sen lisäksi tänään teki oikeasti tiukkaa, kun kurkkasin H&M:n kevään uutuuksia!

Nyt pointsit H&M:lle kauniille uutuuksille, mutta mulla meinas tulla itku. Itsehän en saa ostaa mitään ennen kesää ja kaikki sydämmet voisin kotiuttaa vaikka heti. Voihan nenä. Pitää kestää :D

Mulla "puuttuu" juurikin täydellinen musta kultainen clutchi ja tietty sininen olis myös ihana lisä! Ruskea ja valkoinen laukku puuttuu myös, mutta nämä ei vedä mitään vertoja mun himoitsemalle Korssin laukulle, jonka vielä joskus haluan itselleni. Sitä päivää odotellessa.. :D

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. Mie kans tykästyin tuohon ensimmäisen rivin mustaan sydänlaukkuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta nyt ku katoin uudestaan niin en ehkä ostais itelle, mutta on se nätti! :)

      Poista
  2. MK on kyllä kestänyt tosi hyvin käyttöä, on vieläkin kuin uusi.. :) Aiemman postauksen kommenteissa oli puhetta justiin tuosta merkkilaukkujen ostamisesta. Jos on muuten säästeliäs niin kyllä sitä työssäkäyvänä on sitten rahaa ostaa joku laukku (tuumit ettei tule ikinä olemaan varaa tms). Itse kun en polta, en juurikaan käytä alkoholia (ei grillillä käyntejä, takseja tms), ostelen tosi vähän vaatteita, en matkustele ulkomailla, asun edullisesti ja ajan vanhalla autolla niin olen aina hetken säästämisen jälkeen saanut ostettua sen laukun mitä olen halunnut. :) Mutta en miekään niitä opiskeluaikana ostellut joten ymmärrän pointtisi. :) Kylläpäs eksyi nyt kommentti :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa jos totta puhutaan niin haaveilen juurikin nuista merkkilaukuista ja haluaisin kokonaan eroon materialistin tavarasta että saisin muutaman tosi hyvän ja pitkä ikäisen laukun :)

      Töissä kun käy niin se on eri asia ja haaveilen juurikin tuosta MKsta, mutta yli 500e laukkua en uskaltaisi edes käyttää. Mutta toivottavasti ensi syksynä olen töissä niin varmaan toteutuu ostaa ihan lähivuosina :-) Juuri nyt itse mielummin matkustelen ja näen maailmaa mutta laukuista on hyvä unelmoida :-)

      Poista
    2. Minulla on pari yli 500e laukkua ja uskallan kyllä niitä käyttää, noissa arvokkaammissa laukuissa on nimittäin se etu että takuu on käytännössä "ikuinen", eli periaatteessa liikkeessä korjaavat jos jotakin sattuu, poislukien tietysti itse aiheutetut vahingot (esim. sotkeminen). :) Kaikki laukkuni ovat tosin säilyneet kuin uusina.. :) Minustakin olisi kiva matkustaa, mutta olen koirani "yksinhuoltaja" eikä minulla ole mahdollisuutta antaa sitä esim. perheenjäsenelle hoitoon, joten matkustelu on jäänyt kotimaan tasolle viime vuosina. :) Toisaalta poikaystäväni ei ole vielä vakitöissä, joten en halua yksinkään lähteä matkalle kun hänellä ei välttämättä ole ulkomaille varaa vielä lähteä ennen opintojen päättymistä. :)

      Poista
    3. Mulla on vain se, että kyllästyn ihan äärettömän nopeasti kaikkeen. Siksi mun pitää ajatella myös sitä, etten ihan 1000e laukkua osta, koska en kummiskaan siitä täyttä hintaa saa takasin, vaikka myisin pois :)

      Periaatekysymyksiä tällaiset, jokainen tyylillään, enkä oikeastaan ole löytänyt vielä yli 500e laukkua, jonka haluaisin itselleni. Toivottavasti ei myöskään löytäisi ihan pian.. :D

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK