L: Lahjoja joululta

21:56


Tässä muutama kuva mun joululahjoista. Tykkäsin hirmusesti kaikista, eikä tullu mitään turhaa saatua! Kuvasta puuttuu mun kultainen kaulakoru joka hukku jonnekki (vatuttaa joo), superdietin lahjakortti, salikortti ja muutama lahja, jotka tulee tammikuun aikana. Päätin ostaa itse itselleni ne objektiivit ja tiskikone on myös tilattu :) Tietty tuli karkkia, viiniä jne, mutta ne meni jo! ;)

Rikuki sai ihan huippuja lahjoja, sodastream hyödyttää minuakin ja Iittalan viinilasit pääsee kaunistamaan kotia. Mun lahja on vielä antamatta, mutta sen Riku saa vasta loppukuusta. :)

Ok myönnän, että alin kuva on tältä päivältä. Ostin joulunalesta ilman alea Cubuksesta pari urheilu paitaa ja Adidaksen urheiluhousut on ostettu Stadiumin lahjakortilla. Pukki oli selvästi kuunnellu mun toiveita niiden suhteen! Rikoin muuten tänään ostoslakkoa hyvää syytä käyttäen: Olen haaveillut tuosta puhelintelinemikälie -jutusta jo siitä saakka, kun ostin tän puhelimen ja nyt saan kuunneltua musiikkia kätevästi suoraan spotifystä reenin aikana. JES! :)

Huomiseen kuuluu salin ohella myös koko kämpän siivoamista.. Kuluuhan se loppuloma myös sillain :)

P.s: Käykää kurkkaamassa uudistuneita Kuka on Laura? ja Kuka on Tiina? - infosia :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat