L: UV 2013

2.1.13


Nyt on vuosi vahtunut ja terveisiä vaan sohvan nurkasta. Päätin ottaa näin juhlan kunniaksi kylään jonku ihanan vatsataudin, eikä takuulla voi johtua kahdesta siideristä, jotka join tuossa uutena vuotena!

Juhlittiin pienellä porukalla ja kolmen karvaturrin kera minun kotipaikassa. Kävin ennen juhlimista salilla polkemassa puolituntia pyötällä ja käsiä vielä puolituntia reenaten ennenkuin menin saunaan ja laittautumaan. Kuunneltiin musiikkia, pelattiin wiillä, nautittiin seurasta ja ammuttiin raketteja ensin mun sukulaisten kanssa ja vuoden vauhduttua skumppapullon kera ammuttiin neljä omaa rakettia. :)


Mun harmiksi tosiaan iski tuo ikävä olo ja pääkipua mulla oli koko illan. Eipä tullut kuvia otettua niin paljon, ettei tän kummosempia julkaise :) Mun puolesta uv-hehkutus oli tässä, kiitos huipulle seuralle ja BFF- kamu jaksaa aina piristää huonoakin päivää :) 

Nyt vaan parempaa vuotta odotellessa :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK