Motivaationpuute..

6.2.13


Mulla vaivaa juuri nyt sellainen ihan pikkuinen asia, kuin motivaationpuute.. 

Salin jälkeen oli olo niin huono, että kävelin lehtikaupan kautta kotia toivoen, että löytäisin uuttan innostumista treeneihin! Kummatkin lehdet osottautuivat ihan luettaviksi, mutta siihen se sitten jäikin. Uusi kuminauha venyttelyyn ja leuanvetoon oli myös tarpeen.

Odotan vaan jotenkin liikaa, että SD loppuisi ja saisin aloittaa uudet kuviot. Olen huomannut, että "pakkomielteinen" painon vahtaaminen aiheuttaa mulla hirveästi paineita ja liikaa ajateltavaa huonossa mielessä. Ei sen pitäisi missään mielessä olla sellaista ja olenkin nyt muutaman päivän "opiskellut" terveellisestä ruuasta ja pikkuhiljaa alkaa tavoitteet muodostumaan mieleen.  Enhän aikaisemminkaan ravannut puntarilla kokoaikaa, vaan likot karisi kuin itsestään kovalla työllä. Myöskään tämä SD:n salitreeni ei ole missään kohtaan ollut sellainen, mitä tykkäisin treenata nauttimalla, huomasin treenaavani paljon paremmin ennen koko porjektia, koska se ei ollut "pakollista" vaan vapaaehtoista! 

"Pakotettu" käveleminen kylillä on mitä kamalinta myös.. Mulla haluttaa Danan kanssa käydä lenkillä sittenkun on rauhallisempia aamuja ja keväällä/kesällä tulee kuitenkin oltua lenkkipolulla niin paljon, että nyt en ala sitä miettiin liikaa!

Varmaan sata kertaa olen sanonut, että väliaikaiseen tavoitteeseen on enään niin lyhyt matka, etten jaksa sitäkään miettiä liikaa. Loppupunnituksen jälkeen mun puntari lentää roskiin ja alan elämään joka toinen viikko mittanauhalla.. Ja onhan peili mun paras ja luotettavin kaveri! Tästä ollaan tekemässä elämäntapamuutosta, ei ikuista laihuttamista! :)

Mutta jos nyt ei masennuttais liikaa, niin ajattelin leipoa illalla sallittuja muffinsseja.. Voitte päätellä kuvasta, kuinka hyvä oon leipomaan, mutta hyvää oli ;)

Mutta nyt kutsuu hyvät unet ja huominen pitkä koulupäivä. Toivon myös kamalan tuskaista jalkatreeniä, että se korvaisi tän masennuksen mennessään! Ei auta ku kokeilla kovempaa, enään alle 2 viikkoa... :)

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Hyvä, puntari roskiin vaan! Mulla on pari "ylimääräistä" kiloa, jotka on ylimääräisiä kyllä siinä mielessä että ne tuntuu olevan kaikki tuossa vatsan seudulla... Kröhöm. Niin mulle tuli pakkomielle tuosta vaa'an tuijottamisesta, mikä on oikeasti ihan hullua, KAHDEN kilon vuoksi. Okei, alussa niitä kiloja oli neljä "liikaa", mutta kuitenkin. Sitten keksin ottaa mittanauhalla mittoja, ja oon nyt mitannu lokakuussa, joulukuussa ja tammikuussa, ja seuraavan kerran mittailen sitten kun näyttäis siltä että jotain muutosta olis tapahtunut. Puntarista loppu (ilmeisesti kovan käytön seurauksena) patterit joskus viime kuussa, ja ihan mielelläni olen vaihtamatta pattereita, koska tiiän miten idioottimaista se minun muutaman lisäkilon kyttääminen oli...

    Huh mikä kommentti taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana vaan ku joku edes jaksaa kommentoida mulle! :)

      Ja puntari roskissa! (Tosin Riku haki sen pois, että se tarvii sitä..) :D

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK