New hair!

22:12

Viime joulukuun alussa kävin kampaajalla. Haaveilin ties mistä mallista ja väristä, mutten uskaltanut tehdä mitään suurta näille hiuksille. Olen jo pitkään halunnut omaa hiusväriä ja sen kasvattaminen on käynyt aika helposti. Siis tähän päivään saakka.

Jouluna päätin myös, että jos dieetin jälkeen haluan vielä samaisen mallin hiuksiini, niin se sitten tulee. Värillä en vielä silloin uskaltanut leikkiä, mutta pari viikkoa sitten hoksasin, että hiukset uusiutuu ja on sitä ennenkin kokeiltu uutta.

Myöskin viime keväänä vannoin, etten IKINÄ värjää hiuksia tummaksi. Vaaleat sopii mulle paljon paremmin ja näyttää luonnollisemmalta. Ok, ehkä ei tarvitse juurikasvua värjätä niin usein :)

Kuvat TÄÄLTÄ.
Kuvat TÄÄLTÄ
Kuvat TÄÄLTÄ

Kuvat, joiden kanssa menin kampaajalle. Mulla oli jouluna kaksi toivetta: Liukuvärjäys ja sivukalju.. Sain mustat hiukset? Ei onneksi, vaikka aluksi sitä pelkäsin kuvan perusteella :D


Ja yhdessä lopputulos näyttää tältä, suuren hymyn ja onnen kanssa:


Tummemmasta vaaleaan, leikattua ja Rikun syvä pettymys. Olen Velisikiön siskopuoli ja Skrillexin tyttö. Mikäs siinä, kyllä se vielä tottuu näihin mun hiuksiin :) Odotan niin innolla, että pääsen kokeilemaan kaikkea kivaa ja vaikka mut tunnetaan laskana hiusten laittajana, niin näitä on PAKKO laittaa, muuten ei näytä hyvältä :/ Onneksi nyt väri on tasaisempi hiusten ollessa kiinni! Väri haalistuu viikkojen aikana, koska kyseessä on kevytväri. Mutta luonnonvalossa värin näkee sitten paremmin :)

Mutta ei niin kiva juttu tapahtui eilen, nimittäin mulla "vähän" turpos silmä, mutta onneksi turvotus laski aamun mennessä. Järkytin muutaman ihmisen instagramin kuvalla, mutta ei se tilanne ihan nuin paha ollu. Tosin tilalle tuli tänään alkava korvatulehdus ja huomenna hakemaan siihen lääkkeet.. Nice. Ja tämä ei liity hiusväriin, koska värjättiin hiukset vasta tänään :)

Käy myös lukemassa

6 Kommenttia

  1. Ooh, ihanat! Mulla oli joskus muutaman vuoden sivusiili, mutta sitten päätin alkaa kasvattaan sitä pois. Nyt kun hiukset on molemmilta sivuilta viimeinki yhtä pitkät, haluaisin leikkauttaa sen takas :D Mutta pienemmältä alueelta, niinkö sulla, mulla oli melkein kokonaan toinen sivu siili (okei joskus se oliki, sillon ko muutenki oli lyhyt tukka...). Äh otan sinun kuvat mukkaan ja meen kampaajalle :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kolmisen vuotta sitten semmonen muotoiltu lyhyt sivu ja monen monta kertaa sivusiilikin on ollut. Yläasteella oon ollu ihan jopa kokopää KALJU :D Voi niiitä aikoja...

      Poista
    2. Haha mie olin kans ihan kalju joskus muutama vuosi sitten :D Ensin oli hienot punaset hiukset, sitten leikkautin irokeesin josta päästiinki siihen kaljuun. Kaikenlaisia on pitäny kokeilla :D

      Poista
    3. Sellanen se hullu nuoruus tais mullaki olla, onneksi on jo takana :DD

      Poista
  2. ihanat hiukset, itsekkin haluaisin tuommoiset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä kivat. Eihän se ole ku leikkauttaa :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat