Tyhjätasku

24.2.13

Kävin tänään shoppailemassa. En ole käynyt housuostoksilla sitten joulukuun (ja sekin oli vahinko) mutta enpä muista, koska olisin sitä ennen ostanut.. No kauan aikaa sitten!

Lupasin itselleni, että saan ostaa jossain välissä sopivat, istuvat farkut ja kiertelin tänään innoissaan monen monta kauppaa. H&M, Cubus, Ginatricot.. Myös kalliimmat, eli JC, Veromoda jne.. Sanoin jokaisen kaupan innokkaalle myyjälle "Myy mulle istuvat farkut!" Ei, ei siltikään, jokaisesta lähdin tyhjinkäsin pois. MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEAA? Haluaisin uskoa, että mun peppu on epäsopiva jokaiseen malliin, mutta ehkä olen vain nirso..

Jos ja kun pääsen matkustamaan tuonne bigcityyn, niin Jenni saa lähteä mun makutuomariksi ja sillon ei säästellä! Jos löytyy 250e ISTUVAT farkut niin ne lähtee mukaan, lupaan sen! Ja shortsit, joissa mun jalat ei ole tapit!

Onneksi nyt on tullut myyntiin myös niitä venyviä farkkusia housuja, joita olen odottanut ainakin seitsemän vuotta! Nyt saan/joudun ostaa myös mun iänvanhojen sinisten  housujen tilalle uudet, niistä menee kohta haarat rikki, mulla tulee itku! :(

Ok, ostin nämä kaksi käsikorua Glitteristä.

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Oujee, minunki pitäs shoppailla vaikka mitä ihanaa turhaa ja tarpeellista, että todellaki lähetään ostoksille sitte. ;)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK