KAAAMOS!

21:57


Kuka ajatteli lähteä viieksi viikoksi elämään muiden nurkkiin? Minä! Kuka ajatteli pestä kaikki pyykit puhtaaksi ennen viikonloppua? Minä! Kuka päätti, että tämä on ihan tuskasta puuhaa? MINÄ! 

Vihaan pakkaamista ja varsinkin nuin pitkäksi aikaa! Onneksi pääsen pääsiäisenä käväseen kotona, niin ei ihan koko omaisuutta tarvi raahata mukaan!

Täällä kuumeisesti pähkäillaan tavaraa ja ajattelin koota tänne itseäni varten sellaisen listan, mitä mun pitää pakata ja mitä kannattee ottaa mukaan :) Etten tosiaan ota ihan kaikkea, niinkuin hiihtolomalle tein..

Mutta mulla on huomenna lyhyt päivä koulussa, niin pääsen (joudun, saan?) shopaileen viimeiset tavarat mukaan reissuun ja toki teen muutaman heräteostoksen siinä sivussa ihan varmasti ;) Hehe, mutta nyt on musta bleiseri, neule ja muutama perus t-paita ostettu! Toivon tulevani huomenna tyhjin pussein kotiin, mutta vähän epäilen :D


P.S Edelleen saa kysellä ja myös saa toivoa kohteita, mitä voisin kuvata! :) (esim. hammasharja, herätyskello jne)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat