Shokkia kerrakseen

20.3.13


Kolme päivää on selvitty harjoittelusta ja uudesta ympäristöstä. Tänään huomasin uusia puolia itsestäni ja heti kotiin päästyä sannahdin sohvalle ihan itsestään! Vähän vissiin väsytti ja ottaa voimille oppia joka päivä paljon uusia juttuja. Nokoset teki hyvää, mutta yksi huono puoli on tässä samalla ilmaantunut vaivaamaan mieltä: Liikkumattomuus. Kävelen töihin n.1km, olen ulkona joka päivä sen vähintään kaksi tuntia ja kävelen kotia. Mutta mulla on ihan äärettömän hirveä ikävä salille! 

Kaameat vierotusoireet alkaa näkymään väsymyksenä, hirveänä makean himona ja jatkuvana mahakipuna. Huomenna on kyllä pakko kävellä kotia pidemmän kautta, että saan jotain rotia tähän juttuun.

Onneksi mun "kämppis" on tosi ihana ihminen ja olen saanut paljon tsemppiä näyttöjä varten. Hyvä olla tommonen täyden kympin koulusta valmistunut ohjaaja, koska se tietää niin paljon tästä mun koulun paperisodasta ja ymmärtää mun tuskat niiden kanssa :D Myöskin ollaan tehty ruokaa ja kaikkea muuta, mutta onneksi viikko on jo voiton puolella.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK