Sortumus

21:23


Mulla kävi tänään hassusti. Ostin tosiaan joulukuussa ihanat Vilan kiiltävät housut, jotka venyivät käytössä äärettömän paljon. Ja taisin vähän laihtuakkin, mutta myin ne pois luokkakaverille, koska mitä järkeä olisi pitää oikeasti isoja housuja tallessa. Mulla on harmittanu asia ihan suunnattomasti.

Tänään kuiteskin ajattelin, että jos vaikka mun kokoa olis jäljellä JA SITÄ OLI! 36e hintakaan ei tuntunut pahalta, on nuo sen verran kivat housut :) Tosin nyt otin oikeasti tosi napakan kokoiset, ettei varmasti veny liikaa! Ja sainkin ottaa kolme kokoa pienemmät ;)

Jakku, t-paita H&M / Housut VILA
Ostin myös beiget rintsikat, joista tykkään hirmusen paljon :) Nyt kylläkin saa olla vähän lakkoa shoppailulle, pitää säästää elämiseen toisella paikkakunnalla!

Toisaalta tänään oli tosi kiva päivä, mutta muutama ihan perus asia on mennyt  penkin alle. Yksi hyvä ystävä lähti lappiin töihin moneksi viikoksi, söin pussillisen karkkia ja ihan liikaa hilloa väliplaksi :( ÄÄÄ miksi olen kaikki tai ei mitään -tyyppiä? Ja huomaa kyllä, ettei ole salikorttia kun jää liikaa aikaa syömiselle..

Olen tällä viikolla merkinnyt kaikki mun syömiset ylös, että saan laittaa ne tänne... Ihan pakko alkaa tekemään asialle jotain, muuten alkaa taas vaatteet kiristämään joka paikasta! Nyt on tapahtunut se todella paha lipsuminen, herkut maistuu liian hyvälle ja tämä ei todellakaan voi jatkua näin! Onneksi korjataan asia huomenna SD tuttavan kanssa kun mennään koulun jälkeen kävelemään ja höpöttämään! Ihanaa! Danakin saa vähän liikuntaa, se on ollut vähän laiskana nuiden hormoonihuurteiden kanssa :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Niin minäkin nuorempana aina luulin! Väärässä olin itsekkin.. Ja se oli vain tiedon puutetta. Kiitos kommentista.

    x Steffi

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat