BC:n eka viikko takana

18:28


Eka viikko bikinin ruokavaliota takana, yhdeksän edessä! Mulla ei ole ollut kuin kerran nälkä, oikeastaan enemmänkin mun pitää muistuttaa itteä, että nyt pitäis syödä. Verrattuna superdieettiin tämän ruokavalio on vähän vapaampi ja enemmän syödään. 

Tosin eilen oli ihan hirveän huono päivä, kirjoitin opparia KAHDEKSAN TUNTIA, joten palkitsin itseni pienellä karkkipussilla! Vaihtoehtona olisi ollut siideri, mutta jätin sen välistä :D

Tosin pakko sanoa, että tämä mun ärsyttävän pitkittynyt flunssa on ihan turmioksi mulle! Kurkunpään tulehduksen lääkkeet on syöty jo, mutta olo pysyy silti huonona. Viiruksen aiheuttama tauti siis! Meillä on yhteinen foorumi kaikkien BC:ssä mukana olleille ja muiden muutokset ovat ihan huikeita kahden viikon ajassa. Tämä liikkumattomuus vaan ärsyttää nyt ihan hirveän paljon, mutta odotan niin kauan, että tämä lima irtoaa lopullisesti ja sitten alan itsekkin treenaamaan ihan täysillä! Näen jopa paljon unia siitä, että olen ihan puhkipoikki treenin jälkeen :D Ja mun lihakset on kadonneet olemattomiin, en edes muista, miltä tuntuu olla pumpissa.

Ja pakkohan se on pikkusen raottaa tätä mun tilannetta näin alussa. Voitte vaan kuvitella, mitä 7 viikon liikkumattomuus ja sitä ennen ihanait +15kiloa on näyttänyt tässä kropassa. :D Nyt olis tarkoitus saada ainakin se -5kiloa lisää, tiivistyä keskikropasta ja oikeastaan joka paikasta.. Onneksi tässä on vielä aikaa ja valmistujaisiin kerkeän olla 5 viikkoa dieetillä vielä, eli eiköhän jotain muutosta kerkeä tapahtua :D Katotaan sitten heinäkuussa uudestaan, onko sitä muutosta vai ei.

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat