Elämää keittiössä

22.4.13



Alan vihdoin palaamaan elävien kirjoihin, kun nuha on vähää vaille terve. Kiitos kuuluu nokkamukille, jolla huuhdellaan nenä ja se on kyllä auttanut hirmusen paljon oloon. Vielä kun malttaisi muutaman päivän olla paikallaan, niin pääsis taas liikkumaan :)

Tiiättekö mitä? Kuinka ihanaa on laitella omaa asuntoa taas kuntoon monen viikon tuon jälkeen? No ei todellakaan ole kivaa. Kaikki on ihan kesken ja vaatteita pitäisi pestä ja ja ja...

Asia on varsikin sillon erittäin mukavaa, kun päätätte heittää kaikki kuiva-aineet kaapista pois ja sitten se ihana pieni ja kuuluisan söpö härö hiipii eteen!! HYI! Onneksi tämä ainokainen ötökkä oli jo kuolla kupsahtanut aikoja sitten, eikä mistään löytynyt enempää. Ja olin purkittanut tämän mannahiutaleet, eli se ei olisi edes päässyt leviämään sieltä! JES! Mutta arvatkaa vaan saiko joka ikinen purkki ja purnukka siivouksen ja kaikki lensi kaarella roskiin! :D

No, tulipahan siivottua kaapit kunnolla! Eli purkittakaa kaikki ruuat ja siivotkaa ne sillon tällöin, niin säästytte yllätyksiltä!

No se siitä, huominen menee vielä levätessä, mutta bikinin ruokavalio on virallisesti aloitettu! Kropan kauhistus kuvan otan huomenna, niin saan seurata tilannetta peilistä, en puntarista! (Vaikka ihme ja kumma mun paino ei ollut noussut yhtään liikkumattomuuden aikana!) Mulla ei todellakaan ole nälkä ja hyvillä mielin olen tässä mukana :) Tosin mun viher-smoothie ei ollut niin vihreä, mutta huomenna teen sen paremmalla menestyksellä.. :D 

Hyvää alkavaa viikkoa, mulla on kiireinen aikataulu tiedossa! Mutta aikaa on pyhitetty myös blogin päivitykseen ja jos vaikka vihdoin saisin toteutettua nuita luvattuja juttuja :) Katotaan.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK