Mietteitä

16:34


Tässä alkaa olemaan aikamoinen kiire treffeille, mutta ajattelin pikasesti tulla sanomaan: MOI! 

Olipa hauskaa, mutta mulla on alkanut mietityttämään mun tulevan mahdollisen asunnon värimaailma. Olen aina ollut valkoisten kalusteiden puolesta puhuja, mutta nyt olen alkanut lämpenemään myös puulle! Meillä olisi mökillä nämä IKEAn hyllyt tuossa värissä tai kotona pikkuveljellä se tumman ruskea. Olen tässä harkinnut jomman kumman kotiuttamista seuraavaan asuntoon, mutta se jää sinne heinäkuulle muhimaan.

Tänään olen ollut tauon jälkeen koulussa antamassa palautetta opinnoista ja huomenna mulla olis reissun kohteena käydä taas työhaastattelussa. Tein kyllä pikkusen mokan, koska leikkasin eilen mun kaljun oikeasti kaljuksi vahingossa ja vasta sen jälkeen huomasin, että ehkä olis pitänyt tehdä tämä vasta viikonloppuna haastattelun jälkeen. 

No siinä on ja pysyy, Riku vihaa mua loppuelämänsä, mutta ne on mun hiukset. Tai hiukseton olemus?

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. minne olet muuttamassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä vielä... Etelään, pohjoiseen.. Eiköhän se joskus mullekkin selkene :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat