Siellä koti, missä sänky

00:17



Voin sanoa, että mun ajatukset ei oikein juokse. Ei sitten yhtään. En olis halunnut kirjoittaa tänne mitään, mutta kai se on pakko. Eihän mun ole pakko, mutta tästä nyt on vain tullut tapa. Jos en kirjoita blogiin mitään, niin iskee huono olo. Onneksi kaksi päivää ja pääsen kotiin. Mulla kun ei nyt ole kotia..

Masentavaa ajatella, että taas muutan kotipaikkakunnalle, jossa kaikki tuntee kaikki ja ympyrät on pienet. Tykkään kyllä kyseisestä kaupungista,mutta rollossa tunsin olevani kotona. Kämpästä me aina puhuttiin, mutta tänään siivotessa todettiin, että onneksi päästään siitä huomenna eroon. Koti,kämppä.. mikälie, aikansa kutakin. Nyt on tavarat taas neljässä eri osoitteessa ja heinäkuussa viidessä.. 

Jos ei jotain pahaa niin jotain hyvää!! Uudet kuviot elämässä, olen tainnut puhua niistä jo aika paljon täällä. Mulla vaan sattuu olemaan paha ongelma mun uudistumisen kanssa, koska pelkään kaikkea uutta. Tuttu ja turvallinen on aina ollut se mun juttu ja jos pitää edes harkita jotain uutta niin se on varma paniikki. Ja stressi.. Stressaan ihan joka asiasta, jopa siitä, ettei jokin stressaa!! Mikä ihme siinä on!! 


Eilen illalla nautittiin viimeisestä yöstä kämpillä. Auta armias kuka pikkunen, ällösöpö otus meille tuli sisälle! Orava! Pikkunen söpöläinen. Kunnes se yrirri syyä minut!! Mwinasin oikeasti kuolla ku se juoksi ympäri asuntoa ja menin pöydälle piiloon sitä! Hyi hyi ja hyi!!

Siihen loppu mun orava rakkaus, ne on kamalia :D


Mutta palailen ruudulle huomenna tietokoneen kautta ja juhlitaan perjantaina uuden sivun kääntämistä lakki päässä :) Nauttikaa tuosta auringosta!!!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat