Viittomakielen ohjaaja!!

21:06


Tänään aamulla heräsin mahakipuun ja pääkipuun. Vihdoin pääsin viimeisen kerran koululle hakemaan paperit ulos ja oon VALMIS! Juhla oli juuri sellaiset, kuin osasin kuvitella ja kiitos Rikulle, että kuvasi muutaman kuvan sieltä. 

Tosin mulla iski hirveä "oon_läski_älä_kuvaa_hyi"-olo ja no, hiilaritankkauksella (eli syö mitä lystää) ollaan tänään menty, niin oli pullukka olo jo muutenkin :D Mun hiukset sai aamulla myös kovan tuomion suoristuksen yhteydessä, että kampaajan penkkiin on pakko ensviikon aikana istahtaa. 

Vappulakki onneksi pelasti :D


Tuo mekon malli tuskin on mun päärynävartalolle kaikista paras edestäpäin, mutta se sopi hyvin mun hatun kanssa! Myöskin tykkään tämän yläosasta ja tulevaisuudessa  mekko on monikäyttönen, kunhan jenkkikset vaan pienenee!! (Joo edelleen morkkista pukkaa :DD)

Todistus näytti ihan kivalta ja sain yllätyksenä myös luokan stipendin! EN KOSKAAN ole saanut sellaista!  Perustelut stipendille: Menestynyt opinnoissaan, viittomakielen hallinta, ammatillinen ja positiivinen suhtautuminen ammattialaan, erilaisuuteen ja opiskelutyöhön.

Ajattelin sille olevan kaksi muuta ehdokasta, mutta vissiin mun harjoittelun jälkeinen asenteen muutos ja koulukäyttäytymisen parantaminen on sitten tehnyt tällaisen lopputuloksen. Viittomakielen taitoa olen hionut viimeaikoina ihan äärettömän paljon, en ole turhaan valittanut ja jos olen, niin olen pystynyt sen perustelemaan asiallisesti ja muutenkin hoidellut vaan kiltisti koulutehtävät pois. Myös tulevaisuuden suunnitelmilla ja mahdollisuuksilla saattoi olla vaikutusta asiaan, mutta siitä en kerro nyt enempää :)

Oon kyllä tyytyväinen, kiitos koululle ja opettajille tästä maininnasta :) Kannatti olla lopulta ahkera!


Tämä on viimeinen teksti tagin KOULU alle. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo, mutta ainakin vähäksi aikaa on opiskelut opiskeltu. :) 

Viittomakielen ohjaaja ja media-assistentti kiittää ja kumartaa, ensiviikolla juhlitaan! Tänään olen nauttinut +30 asteen helteestä ja ottanut itseeni väriä ulkona makoilemalla! Huomenna annetaan tilaa uusille ylioppilaille ja ollaan yleitä omasta ja muiden saavutuksista! :) Hyvää viikonloppua!!

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Ihana tuo mekko! Mistä oot ostanu? =) Nii ja onnittelut valmistumisesta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Ihan H&M:stä on ostettu mekko :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat