Kun rekki kaatuu

10.6.13


Sadetta, sääskiä ja pelaamista. Siitä on mun päivä tehty! Oikeasti olen herännyt aamulla kympiksi salille ja suunnitellut huomista päivää! Käytiin kaupungissa ja sen sellaista tavallista arkea.

Sunnuntaina kävi niin hauska juttu, että olin hakemassa siskoa salille, niin neiti antaa 3 säkillistä vaatteita "pikaisesti katsottavaksi". No pikaista se ei ollut ja iso ikea-kassillinen vaatteita lähti mulle mukaan! Meillä on Annun kanssa niin erilainen maku, mutta nyt kun sille isoksi menneet vaatteet sopii mulle, niin en voinut vastustaa tätä kiusausta! Nyt mun ei tarvitse ostaa yhtään kesävaatetta, ne tuli mun luo! Rikuki on iloinen, kun mulla on vaaterekissä vihdoin väriä!


Parasta tässä on se, että samainen määrä vaatteita olisi varmasti maksanut maltaita, mutta kokonaishintaa kaikelle tuolle on 10e. Viime viikolla ostin kirppikseltä 3farkut ja mekon sillä hinnalla ja nämä lähti kyyditys palkalla mulle kotiin. 

Mukana on mm. neuleita, mekkoja, hameita, toppeja, kauluspaitoja, treenivaatteita, arkivaatteita, juhlavaatteita, IHAN KAIKKEA! Vähän erityyppistä, mitä olisin ekana itse ostanut, mutta aina voi yllättyä! Tykkään juurikin jo valmiiksi pidetyistä housuista, koska ne on jo vähän muotoutuneet. Varsinki farkut ovat aluksi niin jäykät, että käytetyt on jo niin mukavan tuntoiset. Yllätyksenä mukaan tarttui muutamat kangashousut, joita olen harvemmin pitänyt. Nyt mun "uudet" vaaleat housut oli positiivinen yllätys mulle, koska en ole sellaisista osannut edes haaveilla. AAW, oon rakastunut. Materialistin onnea!

Kolmet farkut pääsevät viikon aikana kokemaan muodomuutosta raastimen ja niittien kera :) Saa nähdä, mitä niistä syntyy. Mutta tänäkesänä uskallan jo pukea muutakin, kuin perus mustaa! :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK