Tänä päivänä

15.6.13


No mitäs mun päivään.. Aamu alkoi Danan kanssa lenkkeillen ja sitten käväsin pikasesti salilla. Ihan tavallista siis. Tosin mulla alkaa olemaan puhti vähän pois ja taidan huomisen päivän pyhittää vaan levolle ja venyttelylle. Muistakaa tekin ottaa välillä rennosti, ettei puhti lähde kokonaan pois :)

Tämä ilta onkin sitten mennyt saliohjelman rakentamiseen ja myös BFF kamulle rakennan vanhasta ohjelmasta toimivan paketin :) Tekniikan opettelu on ehdoton asia ja ensviikko meneenkin kevyillä painoilla, että saan uusissa liikkeissä sen kohdalleen. Kuulostaa hullulta tehdä oma saliohjelma, mutta oon ainaki ite tykännyt koota juuri sellaisen, mitä tän hetkinen tilanne vaatii. Sen tekeminen ensinnäkin vaatii hirveästi tiedon hakemista netistä ja mitenkäs muuten lauantain voi viettää, kun uutta oppimalla! :)

Saliohjelma koostuu nyt kolmesta salipäivästä ja vapaavalintaisesti yhdestä kokokropan treenistä. Mun kierto on 2-1, eli kaksi treeniä, yksi tauko ja saliohjelma on nelijakoinen. Tarkoituksena on se, ettei tule yli viikon taukoa millekkään lihakselle ja ongelmakohta vatsa-kyljet pääsee 3 kertaa viikossa rasitukseen. Aerobista harrastan mahdollisuuksien mukaan sen 5-6 kertaa viikossa. Sopii mulle, mutta tietty joku viisaampi tarkistaa koko ohjelman ensviikolla, mutta näillä mennään :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK