Kesän viimeinen hengähdys

29.7.13


Olipa muuten rentouttava reissu ja voin jopa kehua vähän itteäni. En nimittäin ottanut yhtäkään kuvaa puhelimella! :)

Oltiin viikonloppu mökkeilemässä keskellä_ei_mitään ja yhdeksän ihmisen kesken ei tosiaankaan ollut tylsää. Siihen ei vaan yksinkertaisesti ollut mahdollisuutta! Muiden juodessa ja mun syödessä (onneksi osaan toivottavasti olla hauska myös ilman alkoholia!) aika kului nopeasti, saatiin myös aurinkoa, ukkosta ja kokoajan oli hilpeää meininkiä :)


Perjantaina en kameraan hirveästi vielä kerennyt koskea, mutta yö venyi pitkäksi aamuksi. Alias päättyi mun ja Jennin voittoon ja mentiin koko porukka kuudelta nukkumaan.

Koska mulla ei aamulla ollut huonoa oloa, kävin 30min tehokävelyllä! Aamu lähti ihanasti käyntiin ja oli ihanaa, kun ei ollut mihinkään kiire! Aurinko helli meitä johonki kolmeen saakka ja sitten se päätti alkaa satamaan ihan urakalla :( Satee loputtua tehtiin Jennin kanssa 10min pikajumppa (ok, oli tarkotus 30min, mutta mäkäräiset kiusas!) ja pelattiin sulkapalloa! 

Näin naisten kesken tehtiin saunassa kokovartalon kuorinta päästä varpaisiin ja puhdistettiin kasvot naamioilla. Nyt jälkeenpäin tuntuu, että ois ehkä pitäny syyä järkevämmin, niin olis se tulos näkynyt enemmän. Ei sillä, hyvää ruokaa meillä oli ja PALJON! Samalla mun hiukset päätti taas alkaa elämään omaa elämää, mutta se on mökillä varmaan sallittua? :D

Mulla on nyt sen verran univajetta, että pakko laittaa toisena päivänä lisää kuvia. P.S: Kuvissa on sitten ihmisiä, eikä valkoisia lakanoita.. :))

You Might Also Like

2 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK