Odottavan aika on pitkä

11.7.13

 

Äh, juuri nyt mun elämä on yhtä odottamista. Koska ruoka on valmis, millon pyykkikone on pessy vaatteet..? Koska pojat lähtee mun kanssa salille, milloin Dana on valmis menemään ulos pissalle? Eikö kuulosta TOSI jännältä. Tällästä se tulee olemaan seuraavan kuukauden..

En muista, koska viimeksi mulla olis ollu meikkiä, olisko juhannuksena? Oon nykyisin niin rähjääntynyt, hieltä haiseva ja salivaatteissa viihtyvä tyyppi, että mulla itellä alkaa jo vähän kyllästyttämään. En jaksa edes tv:tä katsoa, koska pitää muistaa siitota keittiön kaapit tai vaihtaa lakanat sängystä. Puhumattakaan siitä, että mun tavalliset vaatteet on jätesäkeissä..

Myöskin äidin paranemisaika piteni 1kk --> 3kk pituiseksi. Selässä olikin paljon enemmän operoitavaa, rautaa sinne laitettiin ja verta meni paljon hukkaan. Toivottavasti paraneminen alkaa mahdollisimman pian, täällä kotona miesten kanssa eläminen on välillä yhtä perässä juoksemista. Nyt ymmärrän äitiä oikein hyvin siinä, että oikeasti kotona ei kerkeä tehdä muuta, kuin siivota muiden sotkuja. 

Nyt vielä odotetaan, koska äiti pääsee kotiin. Paljon lepoa ja hoivaamista tiedossa, mutta teen sen mielelläni <3

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK