Jäätelötötterö

23:20


Tässä rakennuksessa on tullut rampattua ihan kyllästymiseen saakka. Toivottavasti huomenna olisi viimeinen kerta! Mun vaivat jatkuvat, äidin leikkaushaava mätänee ja muuten vaan vatuttaa tuo ramppaaminen. Huhhei.

Serkku kävi tänään auttamassa mua ja käytin kesän ekalla ja viimisellä jätskillä. Taas söin jäätelöä, vaikken edes tykkää siitä :D Tänään oli kuitenki niin super lämmin ilma, että piti saada vähän jäähdykettä. Kotona huomasin kamerasta akun loppuneen ja sekös harmitti! Vihdoin mulla oli intoa kuvata muutakin, kuin arkisia höpinöitä! Ei voi mitään, kamera laturiin ja ulos! :)


Mun elämä on edelleen tylsää kotona olemista, pikku-Raffen näkemistä, mutta tänään päätin rääkätä pikkuveljeä BC:n ulkotreenillä. Raukka luovutti jo 15min jälkeen ja paineli suihkuun, oli vissiin aika tehokasta menoa :D Olin aamun ollut farkuissa, niin treenihousut tuntui ihanan luxukselta, vaikka vaan laittelin pyykkiä vieressä! Treenaamattomuus on havaittavissa turvoneella masulla ja ololla. Olen ollut myös harvinaisen kiukkuinen koko viikon...

Kävikin niin hassusti, että tuon pikkuvelin treenauksen jälkeen sain luvan alkaa itse liikkumaan! Kuulemma oisin saanut liikkua ihan oman olon mukaan koko viime viikon, mutta hyvä, etten alkanut seuraavaakin viikkoa liikkumattomana olemaan! Ei ole riskiä saada mitään vakavempaa tautia, jos käyn salilla ja odotan huomista niin malttamattomana!!

Huomenna on muutenkin jännä päivä! Mennään aamusta lääkäriin, sitten meen salille, kauppaan, pakkaan, teen sitä tätä tuota ja otamma Rikun töiden jälkeen suunnaksi lapin maisemat ja mökin!! Viikonloppu keskellä_ei_mitään, yhdeksän ihmistä, koira ja muutama päivä täyttä rentoutumista!! 

Paljon ruokaa, mulla liian vähän juotavaa ja saunomista, höpöttelyä ja laiturilla kyykkimistä. (en saa uida!) Muiden potiessa huonoa oloa, veän urheiluvaatteet päälle, juoksen ihanan raikasta mettätietä ja käyn poimimassa hilloja! Niin ja sääskimyrkyn hajua, sitä tarvitaan! Eli mahtava viikonloppu tiedossa. Ja paljon kuvia.. :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat